Sabtu, Ogos 16, 2014


Heh! Bagaikan orang yang kantoi terkencing ditengah jalan. Itu je ulasan yang dapat diberikan bila membaca ugutan yang dikeluarkan oleh ADUN PAS ni.

Tapi, apa boleh buat beb. Dia dah terlajak perahu, pendayun pulak dah tenggelam. Maka sebab itulah dia keluarkan buah ugutan terhadap partinya sendiri.

Si ADUN PAS tu semalam membuat dakwaan bahawa PAS sudah melakukan kesilapan besar kerana melengah - lengahkan keputusan mengenai isu MB Selangor tu.

Diakhir komen yang diberikan sebelum ini, Si ADUN PAS tu dengan keras mengugut partinya sendiri agar mengambil tindakan terhadap dirinya.
"Saya sudah bersedia untuk terima apa juga akibatnya dari tindakan saya. Buatlah tindakan ke atas saya kalau berani sebelum saya buka semua keaiban semua pimpinan Pas Selangor," katanya. #Sumber
IRONIKnya, bila membaca kenyataan ADUN PAS tu, nampak sangat yang selama ini dia hanya bersikap MUNAFIK kerana cuba menyembunyikan kebenaran.

Dia bercerita bab nak menegakkan Islam dan mempertikaikan perjuangan Islam yang didokong oleh PAS. Tapi tindakan dia? Adakah ianya mengikut syariat Islam?

Hakikatnya, bila dia tuduh Khalid Ibrahim tu seorang pemimpin yang suka berfoya - foya, kenapa dia masih mendiamkan diri? Kenapa sebelum ini dia tak bersuara?

Itu yang peliknya dengan perangai Si ADUN PAS ni sebenarnya. Sebelum ini, sanggup pulak dia terima seorang Ulul Amri yang kuat berfoya - foya. Tapi sekarang?

Bila isu pasal kedudukan Menteri Besar Selangor menjadi bahan pertikaian, baru dia nak bangkitkan mengenai tabiat buruk Si Khalid Ibrahim yang suka berfoya - foya tu?

Soalnya, bagaimana pulak dengan perangai Si Ketua Penipu yang terang, jelas dan nyata berzina dengan Chinadoll sebelum ini? Boleh pulak dia sokong orang macam tu?

Maksum sangat ke Si Wan Azizah dan suami dia tu sampai sanggup dia nak ikut telunjuk mereka tanpa sebarang soal hanya kerana semata - mata demi jawatan?

Sudah - sudah la nak menipu diri sendiri. Kot kalau dia nak jadi manusia MUNAFIK sekali pun, jangan la nak heret orang lain sekali. Apa yang pasti, tindakan Si ADUN PAS tu jelas membelakangkan tuntutan Islam. Jadi, tak usah la dia nak babitkan orang lain pulak!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Inilah majoriti yang ada dalam PAS, sebab itu mereka sanggup sokong Anwar..

    apa itu baiah..tin kosong !!!


    BalasPadam
  2. Dia buka keaiban diri dia sendiri, hahaha

    BalasPadam
  3. Seperti yang telah diketahui persekongkolan pas,pkr dan dap kononnya atas dasar mencari penyelesaian kearah pembasmian amalan buruk yang di tuduh tampa bukti keatas pemimpin Umno dan BN tetapi bila terkena batang hidung pemimpin pakatan yang salah di benarkan yang terang lagi bersuluh di butakan yang haram di halalkan dan yang paling sedih agama sanggup digadaikan. Keburukan di sembunyikan tetapi bila dah tergadah baru mahu di hujah. Inilah namanya manusia munafik yang mempergunakan agama demi kepentingan peribadi dan politik. YaALLAH kepada Mu jualah hamba memohon petunjuk.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping