Sabtu, Ogos 16, 2014


Heh! Baru sekarang diorang sedar dengan perangai buruk Si Ketua Penipu tu ye. Baru sekarang diorang nak mengaku yang Si Ketua Penipu tu Gila Kuasa.

Selama ini, bila orang bagitau, kenapa diorang tak percaya? Kenapa diorang masih jugak nak tunduk dan sujud pada kaki Si Ketua Penipu tu?

Dek kerana berlakunya krisis kepimpinan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu di Selangor membuatkan editor kanan Merosakkini ni meroyan.

Baru sekarang la dia sedar yang semua ni salah Si Ketua Penipu tu kerana rakus dengan kuasa. Baru dia sedar tindakan yang dilakukan oleh PAS tu betul. Antara yang disebut:
1. @fathiarisomar: Kenyataan naib presiden PAS tadi, agak saya, paling pedas dan panas membidas Anwar, Azizah dan PKR

2. @fathiarisomar: Salahuddin Ayub timbulkan isu sikap autokratik, pemujaan individu dan nepotisme! Ini bahasa untuk kecam Anwar!

3. @fathiarisomar: Jelas sekali PAS mulai berang dengan sikap keras kepala PKR, Anwar untuk terus mahukan Azizah sebagai MB

4. @fathiarisomar: PAS sudah nyatakan menolak Azizah sebagai MB. Tapi PKR terus desak PAS tinggalkan terus Khalid biar kerajaannya runtuh

5. @fathiarisomar: PAS bisikkan pada Anwar – mereka tidak setuju Azizah jadi MB. Peliknya, PKR “curi” dua wakil rakyat PAS untuk sokong Azizah


6. @fathiarisomar: Anwar, PKR kemaruk betul mahu naikkan Azizah. Tidak cukup bergaduh dengan Khalid, kini ajak gaduh dengan PAS. #payah!
Kata dia, biar pun dia bukan seorang Pengkagum PAS, tapi tindakan yang dilakukan oleh PAS sejak akhir - akhir ni merupakan satu tindakan yang bijak.

Malah, dia juga siap bagi akronim baru terhadap maksud "MB" di Selangor iaitu, MAHU BINI dan "Kajang Move" dah mula jadi "Kajang Movie".

Heh! Tapi apa boleh buat beb. Selama ni diorang jugak yang kemaruk nak ber-Ulul Amri-kan Si Ketua Penipu tu. Bila dah kena batang hidung, baru la diorang sedar diri. 

Itu pun masih jugak ada yang nak sokong bontot Si Ketua Penipu tu. Bila dah kena liwat nanti, baru la nak menyesal. Masa tu la baru diorang tau langit tinggi ke rendah. Kalau dah sokong Si Peliwat Bontot tu, jangan meroyan la bila diri diorang pun bau taik!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kita orang dah lama tahu. Kau baru sedar ke? Tentu dah kena senyonyong. Kau ikut bontot dia sampai kiamatlah kena tipu kering2. Kira2 Kau jadi baruah bangang. Macam dah kena nasi kangkang.
    Oleh itu Wak nasihatkan pergi berubat dengan Tok Det.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping