Khamis, Ogos 07, 2014


Demikian yang dapat disifatkan apabila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebelum ini terhadap Presiden PAS tu.

Mereka menganggap pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang tu sebagai satu kesilapan yang cukup besar. Seolah - olah membayangkan Hadi Awang tu dah buat satu dosa besar.

Semuanya hanya semata - mata kerana Si Hadi Awang tu secara terbuka menyatakan sokongan terhadap Khalid Ibrahim untuk terus kekal sebagai Menteri Besar Selangor.

Secara tak lansung, pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang tu dilihat sebagai menolak cadangan yang dikemukakan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini.

Hasrat dan niat Si Ketua Penipu tu nak menjadikan isterinya, Wan Azizah sebagai pengganti Khalid Ibrahim terbantut ekoran pendirian terbuka yang dibuat oleh Hadi Awang.

Biarpun pendirian tersebut mendapat sokongan dari kalangan pemimpin - pemimpin utama PAS seperti Nik Aziz, namun ianya masih tidak memadai.

Malah ada dikalangan pemimpin PAS sendiri pun dilihat sekadar memperlekehkan pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang dengan menganggap ianya sebagai pandangan peribadi.

Tak cukup dengan penghinaan tersebut, ada juga dikalangan Beruk Pakatan seperti Hisham Rais yang menyalahkan Hadi Awang kerana memburukkan lagi keadaan.

Dalam dakwaan yang dibuat oleh Si Gay Tua tu, dia menuduh Hadi Awang sebagai seorang yang tak bertanggungjawab kerana enggan hadir bebarapa kali dalam mesyuarat MPP.

Heh! Hanya sebab itu sahaja Si Gay Tua Hisham Rais tu boleh labelkan Hadi Awang sebagai punca menyebabkan kemelut kepimpinan Selangor tu semakin bertambah buruk?

Sepatutnya Si Gay Tua Hisham Rais tu perlu lebih berani dan menyalahkan Si Rafizi kerana dia yang GAGAL menyelesaikan kemelut kepimpinan di Selangor tu dengan lebih bijak.

Hakikatnya, dek kerana keBODOHan yang ditonjolkan oleh Si Rafizi tu la yang menyebabkan konflik kepimpinan Pakatan menjadi bertambah buruk.

Tapi tak heran la jika Si Gay Tua Hisham Rais tu tak berani nak salahkan Rafizi memandangkan diorang berdua pun sama spesis je. Yang sorang tu Gay Tua tak sedar diri manakala yang sorang lagi Pondan yang memang dah tak de kemaluan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping