Sabtu, Ogos 16, 2014


Syabas diucapkan buat kepimpinan PAS Pusat kerana berjaya menangani isu kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan di Selangor dengan baik.

Biarpun ada pihak mendakwa PAS lambat bertindak, namun ada dikalangan ahli serta penyokong PAS yang berbangga dengan tindakan yang telah diambil.

Kata mereka, setidak - tidaknya PAS berjaya membuktikan bahawa mereka masih mempunyai bisa dalam kancah Politik di Malaysia. PAS masih lagi relevan.

Walaupun semalam Si Husam tu kata Khalid cuba memperkudakan PAS dalam isu di Selangor, tapi itu lebih baik dari mereka jadi Keldai kepada DAPigs dan PKR.

Dikala ini, PAS diserang dari pelbagai arah dan didakwa menjadi punca kemelut kepimpinan di Selangor menjadi semakin parah. Malah PAS juga turut didakwa sebagai Pengkhianat.

Walaubagaimana pun, bagi sesetengah pihak diperingkat bawahan menyatakan bahawa PAS berjaya membuktikan bahawa mereka masih mempunyai kredibiliti.

PAS juga berjaya membuatkan pemimpin lain dikalangan Pakatan berputih mata apabila tidak memihak kepada orang lain dalam menangani isu tersebut.

Sebaliknya, PAS tetap dengan pendirian asal mereka iaitu dengan menolak perlaksanaan Langkah Kajang dan tidak menyokong cadangan yang dikemukakan oleh Si Ketua Penipu tu.

Apa yang dilakukan oleh PAS seharusnya dibanggakan oleh mereka yang berada di peringkat akar umbi kerana PAS menunjukkan sikap yang cukup tegas.

Sebelum ini, PAS pernah didatangi oleh Si Ketua Penipu tu bagi mendesak dan memaksa mereka agar bersetuju dengan cadangan yang dikemukakan.

Namun sehingga hari ini, PAS masih tidak lagi berganjak dari pendirian asal mereka. Mereka masih lagi tetap menyokong Khalid atas dasar hukum syarie.

Jadi, bagi orang yang tak bersetuju dengan tindakan PAS, adalah disarankan supaya mereka keluar dari parti tu dan masuk parti lain. Kalau nak masuk PKR lagi bagus.

Buat orang MUNAFIK macam Si Mat Taib tu, adalah lebih bagus dia masuk PKR dari dia terus kekal dalam PAS. Masuk PAS pun dia tak de bagi sumbangan apa - apa.

Kalau setakat pandai bercakap dan menghentam orang, baik tak payah. Dalam PAS pun dah bersepah orang yang pandai buat kerja macam tu. Kalau sekadar nak jadi Parasit dan MUNAFIK PKR, baik dia masuk dalam longkang lagi baik!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. so macamna skg nie...???? Ape cer artikel nie boleh kira tepat ke camner..? ce citer sikit.....hukum syarie bagai...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping