Ahad, Ogos 31, 2014

Huh! Heran jugak. Kenapa geng - geng PPS yang selama ini dibanggakan oleh Si Guan Eng tu tak dipanggil berkawal depan rumah Si Tokong DAPigs tu?

Bukan ke diorang berikrar nak mempertahankan Si Tokong DAPigs tu sehingga ke hujung nyawa? Jadi, macam mana pulak rumah dia boleh kena serang?

Kalau nak diikutkan laporan, hari ini baru geng - geng PPS tu kena tahan dengan pihak Polis sebab menyertai perbarisan Hari Merdeka secara haram.

Tapi malam semalam, diorang masih ada lagi. Atau adakah geng - geng PPS ni hanya dipergunakan untuk tujuan tertentu sahaja? Kalau setakat jadi Pencacai Si Guan Eng tu je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
GEORGE TOWN: Kediaman Ketua Menteri Lim Guan Eng dibaling bom botol 'molotov cocktail' di Jalan Pinhorn di sini pada kejadian kira-kira pukul 11.48 malam Sabtu. 
Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi berkata kejadian membaling 'molotov cocktail' ke kawasan parkir rumah Ketua Menteri itu dipercayai dilakukan oleh penunggang motosikal. 
Beliau berkata pemeriksaan forensik mendapati botol itu mengandungi minyak tanah dan ia telah meletup dan terbakar selepas dibaling tetapi tiada kecederaan dan kemusnahan dilaporkan. 
"Kamera litar tertutup (CCTV) di kawasan rumah Ketua Menteri akan dikaji untuk mengenal pasti suspek dan orang ramai yang melihat kejadian itu diminta menyalurkan maklumat kepada polis," katanya kepada pemberita di sini Sabtu.
Yang kelakarnya, sebelum ni Si Guan Eng tu cabar pihak Polis supaya ambik tindakan terhadap geng - geng PPS tu. Tapi, penyudahnya kepada pihak Polis jugak yang Si Tokong DAPigs tu pergi mintak tolong!!! Memalukan sungguh!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. korang jgn mudah terpedaya... serangan tu lebih kepada lakonan je... utk menghalalkan PPS celaka tu... sblum ni pun dah bnyk dah lakonan DAP celaka ni...

    BalasPadam
  2. DAP ku pergi jahanam lah, bangsa tak sedar diri kurang ajar.

    BalasPadam
  3. Yes..mereka kemudian mrndakwa polis lembab tak dapat tangkap....pastu dakwa keselamatan babi terancam...

    BalasPadam
  4. Menyampahlah! Lihat perangai BB ni, besar kepala dibumi Melayu ni.Tulah Melayu libral,Melayu munafik yg ajar mereka sebab tu mereka brani.

    BalasPadam
  5. mangkuk taik ni buat ape report polis dan mintak polis siasat..PPS kan ada..puihh

    BalasPadam
  6. Memang berlakon pun.PPS tak meronda kawasan rumah KM.bom meletup kat tempat letak kereta tapi tak ada kereta.kawasan lapang.nak alihkan tumpuan pasal video cabar KPN.ini memang taktik DAP.dah banyak kali depa buat macam ni.nanti orang akan kesia kat dia (dah ada pun.kenyataan mei fun).polis yg jadi mangsa.kena maki dlm laman sosial.tapi ada orang MELAYU yg sokong dap.KPN pun di cabar lepas ni dia minta penang keluar dari M'sia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping