Khamis, Ogos 21, 2014


Heh! IRONIK sungguh uak - puak Parti Khianati Rakyat ni. Apa gunanya Si Azmin tu berjaya kekalkan jawatan dia sebagai Timbalan Presiden PKR kalau tak diiktiraf?

Apa gunanya ahli diperingkat akar umbi pilih untuk kekalkan dia dijawatan tersebut jika pemimpin tertinggi parti tu anggap dia tak layak jadi Menteri Besar?

Walaupun Si Azmin tu dapat 22, 562 undi yang masih dianggap wujud penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa oleh sesetengah pihak, tapi dia tetap tak layak jadi MB.

Jika sebelum ini, PAS tampil dengan keputusan agar PKR turut mencalonkan Si Azmin ni bagi jawatan Menteri Besar Selangor selain nama Wan Azizah.

Namun cadangan yang dikemukakan oleh PKR tu ditolak mentah - mentah tanpa sebarang perbincangan yang khusus. PKR tetap juga mahu menghantar nama Wan Azizah.

Bagi PKR, pencalonan Wan Azizah sebagai calon Tunggal bagi menggantikan Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor adalah muktamad dan tak perlu dibincangkan.

Tidak ada nama lain yang akan dicalonkan termasuk nama Si Azmin Ali tu sendiri. Alasan yang diberikan ialah sebab kedudukan Azmin sebagai Timbalan Presiden.

Dalam erti kata lainnya, walaupun Si Azmin tu jadi Timbalan Presiden, dia masih dianggap tidak setaraf dengan Wan Azizah sebab Wan Azizah merupakan Presiden parti.

Hakikatnya, Si Azmin tu yang lebih layak menjawat jawatan sebagai MB Selangor bukan sahaja sebab dia seorang lelaki. Tapi dia juga turut menghadapi pemilihan parti.

Yang Si Wan Azizah tu kekal jadi Presiden sebab taktik kotor yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu. Si Wan Azizah tu jadi Presiden bukan sebab dipilih oleh ahli.

Persoalan yang masih belum dijelaskan oleh PKR sehingga hari ini ialah kenapa nama Si Wan Azizah tu sahaja yang nak dihantar kepada istana? (Klik Sini)

Kenapa nama Si Azmin ni disingkirkan tanpa sebarang sebab musabab yang munasabah? Kalau setakat bagi alasan yang tunggul kayu je boleh terima buat apa? Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping