Jumaat, Ogos 15, 2014


Heh! Selama ini, kita saja je pakai ayat, "Anjing menyalak diluar pagar bangunan SUK" mendesak Si Khalid Ibrahim tu letak jawatan sebagai MB Selangor.

Rupanya, betul - betul ada kumpulan yang boleh diibaratkan sebagai "Anjing" yang menyalak diluar pagar bangunan pentadbiran Negeri Selangor tu.

Tapi, diorang setakat berani menyalak kat luar pagar je la. Datang pun ada la dua tiga orang je. Yang lain mana pergi? Semalam bukan main ramai sangat gayanya.


Hari ni, yang berhimpun depan pejabat SUK Selangor tu boleh dikira dengan jari. Mana pergi 30 orang ADUN yang menyokong Si Wan Azizah tu semalam?

Kenapa batang hidung diorang pun tak nampak hari ini? Jangan kata batang hidung, bayang - bayang pun tak kelihatan. Takut digelar sebagai "Anjing" jugak ke?

Yang datang berhimpun petang tadi pun kebanyakkannya dari kalangan puak - puak DAPigs. Nampak sangat diorang yang beria - ia nak menjatuhkan Khalid.


Mana hilangnya budak - budak SAMM dan Jinggay 13? Dah kerat diorang punya bagi Anjing makan ke? Kenapa diorang tak nak berguling depan pejabat SUK Selangor ni?

Apa yang pasti, mereka yang berkumpul depan pejabat SUK petang tadi nampak sangat sekadar dipergunakan oleh orang - orang yang ada kepentingan peribadi. Tu pasal la diorang tak tunjuk batang hidung dalam perhimpunan petang tadi!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. yang datang tu semua dari SJKC. cakap melayu pun gagap...pelat mengalah bangla dan myanmar. bangla dan myanmar datang 2-3 bulan dah tau cakap melayu. cina bangkai lahir dan besar kat negara ini cakap melayu pun tak tau. haramjadah punya bangsa.
    memang benar kata razali tempoh hari. jangan bina lagi sekolah venakular....kalau bolih hapuskan saje. tak ada faedahnya. sampai adat istiadat negeri pun tak tau. apa lagi perlembagaan negeri selangor. semua nak dilanggar. memang perangai macam babi. sondol aje.
    ingat dah menang sikit dah bolih besar kepala.
    melayu jangan diasak. sabar memang melayu ni penyabar. jangan sampai hilang sabar. nanti takut AMOK jadi jadi galang ganti dari kesabaran yang menipis.
    harap pihak berkuasa dapat mengambil perhatian diatas sikap kurang ajar bangkai2 ini. jangan salah sesiapa jika berlaku perkara yang tak diingini.

    DAULAT TUANKU 3X

    BalasPadam
  2. kalau dulu tugas macam ni DAPigs memperKULIkan budak budak PAS ,La ni bila PAS join ni ler rupa kekuatan demo DAP

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping