Rabu, Ogos 27, 2014

Heh!!! Pelik jugak memikirkan mentaliti sesetengah penyokong Pakatan Haramjadah ni. Taksub mreka tak kadang kala tak kena tempat. Main sokong ikut sedap hati je.

Sampai tahap meluat pulak menengoknya. Kalau ye pun diorang 'wala' terhadap pemimpin, tapi takkan sampai begitu sekali pandangan yang diberikan.

Boleh pulak ada seorang blogger tu anggap tindakan meludah muka Si Khalid Samad tu semalam sebagai satu tindakan yang tidak beradat?

Kata blogger tersebut, perbuatan yang dilakukan terhadap Ahli Parlimen Shah Alam tu merupakan satu tindakan yang menjolok mata dan pengecut.
"Kejadian itu sungguh biadab dan pelakunya bolehlah dianggap manusia yang tidak bertamadun. Ia juga boleh dianggap sebagai pengecut dan tidak gentlemen kerana bertindak "curi" demikian. Kalau pun peludah itu tidak berpuas hati dengan Khalid beliau sepatutnya mendatangi dengan baik dan selesai secara berhemat."
Huh! Dari satu sudut, nampak sangat la yang blogger tersohor dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sengaja menutup mata dengan apa yang telah dilakukan Khalid.

Kenapa sebelum ini, Si Blogger tersohor dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak nak kritik tindakan yang dilakukan oleh Khalid yang mempertikaikan kuasa Sultan?

Adakah tindakan yang dilakukan oleh Si Khalid Samad tu boleh dianggap sebagai satu tindakan yang berlandaskan adat istiadat orang Melayu?

Hakikatnya, Si Khalid Samad tu yang perlu diajar dengan adat istiadat orang Melayu. Waima dia nak menyokong puak - puak DAPigs tu sekali pun, jangan dia tunjuk BIADAP.

Kes yang dikemukakan terhadap Si Khalid Samad tu yang perlu diberikan perhatian kerana dia dengan jelas mempertikaikan kuasa MAIS dalam menjaga kesucian Islam.

Maka, usah la Si Blogger Pakatan Haramjadah tu nak tunjuk sangat sikap berat sebelah dia dengan menghukum orang lain yang dianggap tidak beradat. 

Sepatutnya dia tegur dulu Si Khalid Samad tu sebagai seorang Ahli Parlimen. Ajar dia supaya jangan jadi BIADAP tak tentu arah demi memenuhi nafsu Politik puak - puak Chauvanist DAPigs yang memang berniat nak menghancurkan Islam!!!
Categories: ,

9 ulasan:

  1. Melayu sekarang dah tak pandai berfikir lagi, lebih2 lagi dari pihak pembangkang. Suatu hari mereka ini lah yang trekangkang

    BalasPadam
  2. Kalau aku,bukan ludah yg aku bagi....taik cirit aku yang ada biji2 cili tak hancur,sayur2 kangkung yg tak hancur patut di lempar ke muka pengkhianat bangsa melayu. Konon nak ambik hati cina komunis sampai sanggup buat onar kepada bangsa melayu. Mangkok punya MP, kau ingat DAP nak penaik kan kau ke bila cibai2 tu berkuasa. Bodoh punya MP.

    BalasPadam
  3. Baso dio doh puok puok pro PR .. KALU KENA KE BATANG HIDUNG SENDIRI .. KATA TAK DOK ADAT LA ..
    Nak wat GUANO .. PUOK 2 DEMO .. PUOK YG TERPILIH .. MUGO JAK KECIK LAGI SUDAH DI DOKTRIN .. UMNO NI JAHAT .. HANYA PAS SAHAJA YANG BETUL ..
    DARAH DAGING PAS .. SUDAH MENGALIR DENGAN DISETIAP SALURAN DARAH PENGIKUT PAS ..
    DAH JADI ..SAKA ..

    BalasPadam
  4. MEMANG PATUT PUN.................

    BalasPadam
  5. KITA...TAK NAK MAKAN CILI, TAK KAN RASA PEDAS....KAN?.... BANGANGGGG....

    BalasPadam
  6. baru kena ludah....belum kena hempok lagi tu.....

    BalasPadam
  7. SOKONG mamat yang meludah kat muka si khalid gereja pukimak tu!!!

    BalasPadam
  8. Bayangkan lau yang meludah tu cina...
    bayangkan yang terkena ludah tu cina...
    Agaknye ape yang jadi...
    Orang melayu ni bila bangsa sendiri yang dimalukan oleh orang sendiri xde ape pun perasaan...bayangkan lau orang umno ngan ibrahim ali yang kena....hurmmmmmm
    sejam kemudian polis dh tangkap orang tu... bayangkan sistem keselamatan malaysia yang jenis pilih kasih... polis itu rasenya berat kat mana ye... bayangkan lau polis pun ade dua pihak.. camne ye....

    BalasPadam
  9. Bila dah kena di ludah itu , faham2 lah Lid.Org slangor dah benci dgn kau.Brambus je le.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping