Rabu, Ogos 20, 2014

Heh!!! Kan dah cakap dah. Belum pun selesai penyakit lama, datang pulak penyakit baru menimpa puak - puak Parti Khianati Rakyat ni. Musibah tak sudah - sudah.

Orang dah cakap dah sebelum ni. Bila jatuh ditimpa tangga, bergolek pulak dalam lobang taik yang diorang korek sendiri. Ingatkan diorang nak perangkap orang lain.

Tapi penyudahnya diorang jugak yang berbau busuk macam taik. Itu lah bahananya bila suka sangat "Main Belakang" ni. Akhirnya, diorang jugak yang bau busuk.

Sebelum ni, isu berkaitan dengan pemilihan parti tu masih belum dapat diselesaikan diperingkat Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP).

Kemudian timbul pulak isu kemelut kepimpinan dikalangan pemimpin mereka sendiri. Pun tak selesai jugak sehingga ke hari ini. Sekarang, naik pulak satu lagi isu.

Dengar kata, pihak Pendaftar Pertubuhan (RoS) sudah pun memulakan siasatan berkaitan dengan aduan salah laku serta penyelewengan dalam proses pemilihan parti tu.

Aduan serta laporan tersebut dibuat oleh ahli - ahli diperingkat akar umbi PKR yang mendakwa berlakunya penyelewengan dalam proses pemilihan yang dijalankan.

Selain itu, diorang jugak mendakwa terdapat penyalahgunaan kuasa yang dilakukan oleh pemimpin - pemimpin tertentu dalam parti tersebut demi mendapat jawatan.

Itu pun tak termasuk kes amalan rasuah dan pergaduhan yang turut mengakibatkan kecederaan serius dikalangan ahli - ahli diperingkat akar umbi.

Dari apa yang dilaporkan, pihak RoS sudah pun mengarahkan PKR memberi penjelasan mengenai aduan yang dibuat oleh ahli diperingkat akar umbi.

Katanya, ada satu pasukan yang diketuai oleh ASP Akmal Yahya telah bertemu dengan Pengerusi Lembaga Disiplin PKR bagi menjalankan siasatan berkaitan.

Dalam pertemuan tersebut, ASP Akmal telah memaklumkan bahawa pertemuan yang sepatutnya berlaku esok telah ditunda ke 28 Ogos 2014, 10 pagi di pejabat ROS, Putrajaya.

Nampak gayanya, PKR sekarang ni bukan setakat diserang demam panas. Tapi mereka jugak dah dijangkiti dengan Virus Babi. Maka lepas ni jangan heran la kalau ada dikalangan pemimpin diorang yang diserang penyakit sawan Babi!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping