Khamis, Ogos 21, 2014


Heh! Memang heran jugak tengok perangai perempuan ni. Bukan ke dia sebelum ni jugak yang tuduh kata Si Khalid Ibrahim tu seorang yang kedekut? 

Bukan ke dia jugak yang kata Si Khalid Ibrahim tu nak mintak seringgit pun payah. Punya la kedekut sampai tahap semua orang pun menyampah dengan dia.

Tapi, REALITInya, memang patu sangat pun Si Khalid Ibrahim tu kedekut bila berurusan dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Diorang tu bukan boleh tengok duit.

Maklum la. Dulu nak buat program kena kutip duit dalam tin milo. Sekarang, duit boleh pam macam diorang pam air dekat tandas je. Menderu duit keluar.

Tengok macam sorang Ahli Parlimen tu pun sudah la. Nama je dia pemimpin parti yang KONONnya memperjuangkan Islam. Dapat jadi MP, terus berubah cara hidup.

Naik kereta sekarang pun guna kereta mewah. Kereta buruk dia tu buat wakaf kepada rakyat kononnya. Tapi, dari apa yang orang cerita, kereta tu pun tunggu hari je.

Itu menunjukkan yang Si Ahli Parlimen tu sekarang ni dah berubah. Sebab apa? Sebab sekarang dah tak payah kutip duit dari tin Milo. Duit turun dari langit.

Jadi, sebab itulah Si Khalid Ibrahim tu kedekut bila nak bagi duit pada puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Tu pasal la dia 'ketatkan poket' dia untuk berbelanja sesuka hati.

Pun puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak anggap tindakan Si Khalid Ibrahim tu salah dan menjadi penyebab untuk singkirkan dia dari jawatan Menteri Besar?

Persoalannya, adakah puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak Si Khalid Ibrahim tu bagi diorang duit macam air yang mengalir deras di hulu sungai?

Kalau itu yang dibuat oleh Si Khalid Ibrahim tu sejak mula - mula dia menjejakkan kaki ke pejabat Menteri Besar Selangor tu, alamat jadi macam empang sungai Selangor la jawabnya.

Mau surut dan tak naik - naik dah sampai tahap rakyat pulak yang terpaksa menanggung azab seksa disebabkan perangai Haramjadah pemimpin - pemimpin Pakatan tu.

Adakah itu yang puak - puak Pakatan tu mahukan? Jika itu yang diorang nak sangat, maka memang tak salah la kalau kita anggap diorang sebagai manusia MUNAFIK. Setakat bercakap je nak memperjuangkan Kebajikan Rakyat. Tapi semuanya hamPAS belaka!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping