Rabu, Ogos 20, 2014


Heh!!! Heran pun ada. Pelik pun ye jugak. Sejak bila pulak puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan Parti Angguk Saja tu dengar cakap Tun Dr. Mahathir?

Selama hari ini, diorang jugak yang menentang setiap kata - kata yang dikeluarkan oleh Mantan Perdana Menteri tu dengan pelbagai alasan yang diberikan.

Malah, ada yang sanggup melabelkan Tun sebagai seorang yang Kafir dan setiap kata - katanya tidak perlu dipatuhi serta perlu diikut walaupun ketika Tun jadi PM.

Tapi, sejak Tun menegur kepimpinan dan pentadbiran Datuk Seri Najib, ramai pulak dikalangan pemimpin PAS yang beria - ia menyokong tindakan yang Tun buat.

Sibuk pulak diorang bagi sokongan terhadap apa yang dilakukan oleh Tun melalui tulisannya dalam blog sebelum ini. Puas diorang pulak yang desak PM suruh letak jawatan.

Apa yang herannya, kenapa sebelum ni Tun cakap diorang tak nak dengar? Kenapa sebelum ni, Tun cakap diorang tak nak percaya? Itu yang peliknya dengan perangai diorang ni.

Bukan ke Tun pernah cakap, orang macam Si Ketua Penipu tu seorang manusia MUNAFIK. Maka sebab itu Tun pecat dia dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dulu.

Tapi, puak - puak PAS ni masih jugak nak bersekongkol dengan Si Ketua Penipu tu. Kenapa diorang tak nak ikut apa yang dinyatakan oleh Tun sebelum ini?

Kenapa diorang tak nak percaya yang Si Ketua Penipu tu seorang manusia MUNAFIK yang suka menipu orang tak tentu arah? Penyudahnya, diorang jugak yang jadi mangsa.

Kenapa sebelum ini, masa Tun pecat Si Ketua Penipu tu sebagai TPM, PAS tak nak anggap ianya sebagai satu tindakan yang paling tepat? Sebaliknya, PAS pulak yang menentangnya.

Tapi sekarang, puas la puak - puak Parti Angguk Saja tu meroyan menuduh Si Ketua Penipu tu macam - macam. Dah terantuk baru nak terngadah, apa gunanya?

Cukup - cukup la Si Ketua Penipu tu sorang je jadi manusia yang MUNAFIK. Takkan la pemimpin - pemimpin PAS pun nak ikut jejak dia jugak.

Bila Tun kritik kepimpinan Datuk Seri Najib, pakat semua sokong Tun. Tapi bila Tun puji apa yang dilakukan oleh Datuk Seri Najib, maka timbul la sikap MUNAFIK puak - puak Pakatan ni. Jenis manusia macam ni memang tak boleh percaya!!!
Categories: ,

12 ulasan:

  1. Teguran Dr Mahathir jujur dan ikhlas, tetapi telah diambil kesempatan oleh org yang bergelar ustaz untuk menimbulkan syak wasangka terhadap perpaduan orang Melayu/Islam. Orang Islam ang bergelarkan ustaz inilah sebenarnya yang yang tak bermaruah kerana telah cuba merosakkan perpaduan orang Melayu/Islam di Malaysia ini.

    BalasPadam
  2. Tun tegur PM, bukan suruh letak jawatan. Kalut betul PAS ni.

    BalasPadam
  3. Tak payah bising la tuan brahim..mu ingat klu PR menang pun pas blh jd perdana menteri ka..silap2 kd tukang sapu kat pejabat anwar ja..sekali anwar kata aku nak ketua wanita pkr jd menteri agama mu rasa mu blh bantah ke..dayus punya parti sampai bila pun kd pengilat kasut anwar je..itu je kemampuan parti mu tu..bengong..

    BalasPadam
  4. Depa nak bubuh sultan mereka ganti DSN. Sebab tu dia seronok sangat tu...

    BalasPadam
  5. Penat dah cakap, tapi tetap kena cakap bahawasanya PAS itu satu parti yg sangat rendah moral dan akhlak serta tergolong dalam golongan kurang cerdek...

    BalasPadam
  6. depa sama sendiri satu rumah pun kalut.. ini dok sebok rumah orang lain pulak

    BalasPadam
  7. Org munafik.. antaranya..
    Melampau atau berlebih2 dlm sesuatu hal

    BalasPadam
  8. Tah apa apa PASI nih. Buat malu ja

    BalasPadam
  9. Dah kena sodomi dengan PKR dan DAP pasal tu PAS merepek dan merapu.

    BalasPadam
  10. Pas hanya layak jadi tukang basuh punggung dapig

    BalasPadam
  11. Tktau nk cakap apa dah, hari2 cakap yg sama tapi tapi tak juga percaya.mmmmmm biak pi la dioran terjun dgn labu labunya.

    BalasPadam
  12. Harap Tun jangan marah ya, sebagai seorang pesara saya sendiri berasa lebih selesa dengan Dato Najib sebagai PM dari Tun sendiri. Tun suka menyalahkan orang lain seperi Soros, Gorge Bush, Margaret Thatcher dan lain- lain, padahal kita sendiri yang tersilap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping