Sabtu, Ogos 30, 2014


Memang tak dapat dinafikan, Si Rafizi dan Si Khalid Samad tu merupakan antara individu yang berniat nak menjahanamkan Selangor. Diorang la pencetus huru haranya.

Mereka perlu keluar dari bumi Selangor sebagaimana mereka mencabar ahli parti masing - masing meninggalkan parti jika tidak setuju dengan usaha melantik Wan Azizah sebagai Menteri Besar di negeri itu.

Rafizi yang merupakan Pengarah Strategi PKR dan Khalid selaku Ahli Jawatankuasa PAS Pusat bukan sahaja ingkar dengan titah Sultan Selangor tetapi berlaku biadab terhadap melalui tindakan serta kenyataan-kenyataan bersifat kontroversi.

Mursyidul Am TIBAI, Zahid Md. Arip berkata, Selangor tidak memerlukan pemimpin yang biadab sehingga menimbulkan kemurkaan Sultan sebagaimana pernah disuarakan secara terbuka oleh baginda terhadap wakil rakyat Pas itu.
"Sebelum Rafizi serta Khalid meminta ahli PKR dan Pas meninggalkan parti jika tidak setuju dengan usaha melantik Wan Azizah, mereka ini terlebih dahulu perlu keluar dari bumi Selangor atas prinsip yang sama, kerana kedua-duanya juga ingkar dan berlaku biadab terhadap titah Sultan Sharafuddin selaku ketua negeri.
"Selangor pun tidak memerlukan pemimpin yang sanggup menderhaka kepada Istana hanya kerana kepentingan politik, sedangkan kedua-duanya bertanding dalam kawasan Parlimen di Selangor," katanya yang dipetik Utusan Malaysia.
Memandangkan mereka berdua pun bukan Anak Jati Selangor, maka adalah lebih baik diorang ambik tindakan agar meninggalkan Selangor tu secepat mungkin. Elok - elok kena ludah, takut nanti lain pulak jadinya!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Pkr dan dap dok cucuk jarum nk kaitkan ulamak2 dlm pas dgn ug atau umno. Tu yg tmi, mm, blogr2 upahan malah lajnah pkr elm sendiri...dok main mcm2 berita fitnah. Ulamak2 ni skrg yg menjadi tembok kpd nafsu serakaj mereka.
    Lepas mereka akan cuba beli perwakilan dimuktamar plak...

    BalasPadam
  2. Khalid G ni ada agenda, klu PR mematintah m' sia, mamat ni mengharap dapat jadi menteri ni,menteri lain2 agama pun jadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping