Selasa, September 16, 2014

Wah!!! Diorang ni tak agak - agak betul kalau nak buat pendedahan terhadap pemimpin puak - puak Pakatan Haramjadah tu ye. Tak takut kena saman ke diorang ni?

Sejak dua menjak kebelakangan ni, ada satu blog memaparkan kekayaan yang didakwa milik salah seorang pemimpin DAPigs di Perak. Siap dengan gambar bagai.

Apa yang dipaparkan didalam blog tersebut sewajarnya dijelaskan oleh pemimpin berkenaan. Adakah benar persoalan yang dibangkitkan?

Jika kita lihat kepada gambar yang turut dimuat-naikkan dalam laman blog tersebut, sudah pasti ianya akan membangkit persoalan yang sama. Dari mana dia dapat duit sebanyak itu?

Tengok rumah sebesar istana, kereta - keretanya pulak mewah - mewah belaka. Takkan pulak duit tu semua hasil dari duit tabung dia selama hari ini.

Persoalannya sekarang, adakah benar apa yang didedahkan oleh blog tersebut atau adakah ianya hanya sekadar fitnah yang sengaja disebarkan terhadap pemimpin DAPigs tu?

Jika ianya hanya sekadar fitnah, berani tak pemimpin DAPigs tu ambik tindakan? Atau, adakah dia hanya akan terus mendiamkan diri?

Kenapa pemimpin - pemimpin macam Si Rafizi Ramli tu tak nak pulak korek sumber kekayaan yang dimiliki oleh pemimpin DAPigs tu? Kalau setakat berani dengan orang Melayu je, baik tak payah mengabihkan masa!!! #Sumber
Categories: ,

3 ulasan:

  1. hasil jualan bisnes khinzir memang boleh cepat jadi jutawan. orang melayu yg nak cepat jadi jutawan boleh buat bisnes khinzir..huhu ada berani ka!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khinzir tu sekali beranak berekor 9 dia keluar ehhhhh gelinya.

      Padam
  2. Buat apa bisnes kinzir bro. ..makan kinzir lagi bagus....hidung n telinga khinzir sedap tau ! .tak chaya tengok National Geography...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping