Rabu, September 24, 2014

Tak perlu kita nak nafikan lagi. Hakikatnya, agenda Langkah Kajang yang direncanakan oleh Si Rafizi Ramli tu sebelum ini hanya penipuan semata - mata.

Ianya adalah penipuan kedua terbesar selepas agenda 16 September selepas Si Ketua Penipu tu GAGAL merampas Putrajaya dengan 'membeli' Ahli Parlimen BN.

Perkara itu memang tidak perlu dinafikan. Malah ianya turut diakui oleh pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Perencanaan yang dibuat oleh Si Rafizi tu bukan sahaja menyusahkan rakyat, tetapi turut mengucar-kacirkan mereka yang ada didalam Pakatan Haramjadah tu.

Apa yang pasti, pemimpin dikalangan PKR tu pun terasa diri mereka seolah - olah telah ditipu oleh Rafizi melalui perencanaan agenda Langkah Kajang tu.

Mereka menganggap agenda tersebut hanya membawa kepada perbalahan terbuka dan terburuk diantara mereka yang berada didalam Pakatan hari ini.
"Jika ada sambungan 'Langkah Kajang', buatlah di Terengganu atau Kedah pula dengan pengarah yang sama. Kami di Selangor sudah letih." - Ketua Penerangan PKR Selangor
Itu dikalangan pemimpin Pakatan. Bagi rakyat pulak, diorang anggap Langkah Kajang tu tak memenuhi sasarannya yang sebenar, iaitu menjadikan Wan Azizah sebagai MB.

Kata mereka,"Hari tu diorang kata Langkah Kajang tu adalah untuk menaikkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar. Tapi sekarang, lain pulak jadinya.

"Kalau sejak dari awal lagi rancangan mereka hanya untuk menggugurkan Si Khalid Ibrahim, kenapa perlu mereka mengadakan Pilihan Raya Kecil di Kajang?

"Kenapa perlunya Bekas ADUN Kajang tu meletak jawatan dan mengkhianati kepercayaan Rakyat secara terbuka? Perkara itu yang menjadi tanda tanya.

Kalau boleh orang lain yang gantikan Khalid Ibrahim, kenapa tidak sejak dari mula lagi diorang menamakan Si Azmin Ali tu sebagai penggantinya?"

Semua persoalan itu membuktikan bahawa Si Rafizi tu hanya seorang Penipu Besar yang telah mengkhianti kepercayaan, menipu rakyat dan menghuru-harakan rakyat di Selangor. Orang macam dia tu memang TAK LAYAK jadi pemimpin!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Pondan ni beli tisu pampes mengesat air mata darah kerana tragedi kajang movie. What net rafizi

    BalasPadam
  2. Tak pernah aku dengar si pondan buat kerja untuk membantu rakyat. Yang aku dengar dari pondan ni 24jam memfitnah, nak menumbangkan orang Melayu yang berjaya ( tak berani nak menumbangkan orang kaya cina sebab dia MEMANG PONDAN).
    Dia ingat sebab lubang taik dia dah kena tenyeh dengan batang bengkok si anugerah, dia kebal dan boleh buat sesuka hati. Pondan oi, abang non engkau dah nak masuk....mampus la kau nanti...YAHOO!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping