Selasa, September 16, 2014

Heh! Nampak gayanya para pengikut dan Macai Si Wan Azizah tu dah terlebih mabuk sampai tahap diorang ni hilang pertimbangan dan bertindak membabi buta.

Punya la naik cium bontot Si Wan Azizah tu sehingga diorang boleh sifatkan dia mempunyai rekod yang cemerlang untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Yang lebih memalukan ialah apabila kenyataan tersebut dibuat oleh Pengerusi Dewan Perniagaan Islam Malaysia Selangor dalam satu sidang media semalam.

Katanya, dia yang mewakili DPIM Selangor tu tanpa ragu - ragu menyokong Si Wan Azizah tu sebagai pengganti Si Khalid Ibrahim berdasarkan kelayakan yang jitu.
"Beliau mencukupi segala syarat dan kelayakan. Kami yakin beliau akan menjadi menteri besar yang mementingkan rakyat dengan mengamalkan corak kepimpinan secara musyawarah melalui pembentukan majlis Syura kerana latar belakang pendidikan, pengalaman dan rekod cemerlang beliau," katanya dalam sidang media di ibu pejabat PKR, hari ini.
Soalnya, diorang nak samakan pencapaian Si Wan Azizah tu dengan apa? Kecemerlangan apa yang pernah dicapai oleh Si Wan Azizah tu selama hari ini?

Kalau nak disamakan dengan kecemerlangan dia sebagai seorang Ahli Parlimen Permatang Pauh pun tak mampu. Keadaan di Permatang Pauh tu tetap sama jugak macam dulu.

Sehingga dia letak jawatan sebagai Ahli Parlimen, Si Wan Azizah tu masih GAGAL untuk membawa sebarang kemajuan di kawasan tersebut. 

Jadi, macam mana ianya boleh dianggap sebagai satu pencapaian cemerlang? Takkan itu pun Si Pengerusi DPIM Selangor tu tak nampak?

Jangan cerita la pasal kecemerlangan dia sebagai seorang Presiden parti Politik. Yang tu lagi la tak boleh nak diukur dan dianggap sebagai satu kecemerlangan.

Sebaliknya, ianya merupakan satu KEGAGALAN besar yang perlu ditanggung oleh Si Wan Azizah tu kerana sampai hari ini dia tak dapat selesaikan konflik dalaman.

Jadi, macam mana pulak Pengerusi DPIM Selangor tu boleh kata Si Wan Azizah tu mempunyai kelayakan yang jitu untuk menjadi seorang Menteri Besar?

Baik Pengerusi DPIM Selangor tu suruh Si Wan Azizah tu duduk rumah dan perbetulkan rumah tangga dia dulu lagi baik. Sebab nak jadi Isteri dan Ibu pun Si Wan Azizah tu masih GAGAL!!! Jadi, tak usah berangan la nak jadi Menteri Besar!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. cemerlang sbb bijak tutup busuk anwar main samsida dgn chinadoll.,mana ada bini yg laki main bontot jantan, main bini org n main pelacur TAPI masih senyum ketawa nafikan walau ada video dan pengakuan..puihh cemerlang konon

    BalasPadam
  2. Rumah tangga tidak ikut sunnah NABI S.A.W, apa yg cermelangnya??? Nak jadi ketua Menteri S'langor konon lingkuplah N.S dibuatnya harap2 Baginda Sultan tidak pilih beliau.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping