Khamis, September 04, 2014


Hahaha!!! Memang lawak betul la Si Mat Taib ni bila kenyataan yang dia buat sebelum ini telah ditenyeh semula oleh PAS. Mau berguling - guling dibuatnya.

Tapi mujur la sekarang dia bukan lagi ahli UMNO. Kalau tidak, malu jugak dibuatnya. Nak mengaku kata dia Bekas Menteri Besar Selangor pun kita rasa segan.

Sebab tak ada lagi dalam sejarah UMNO mempunyai seorang Mantan Menteri Besar atau Ketua Menteri yang sanggup dimalukan depan ramai akibat keBODOHan sendiri.

Jika sebelum ini, Si Mat Taib tu sibuk memberi amaran kepada PAS bahawa parti itu akan hilang lenyap dari bumi Selangor sekiranya mereka meninggalkan Pakatan.

Hakikatnya, kenyataan Si Mat Taib tu merupakan satu bukti jelas bahawa dia hanya memperlekehkan kemampuan parti yang dia sertai kurang dari dua tahun tu.

Tindakan yang dibuat oleh Si Mat Taib tu hanya sekadar memandang rendah kepada kemampuan PAS. Jadi, untuk apa dia masih bersama parti tersebut?

Dalam satu kenyataan balas, salah seorang Ahli Jawatankuasa PAS Pusat lantang menyatakan bahawa bukan PAS sahaja yang akan lenyap dari bumi Selangor.

Sebaliknya, kata Si Nasa Tantawi, DAPigs dan PKR juga akan turut lenyap kerana mereka selama ini hanya bergantung harap kepada PAS untuk menjadi tulang belakang Pakatan.
"Jika benar Pas keluar daripada Pakatan sekalipun yang rugi, bukan sekadar PAS tetapi semua kerabat kumpulan itu termasuk DAP malah Anwar Ibrahim sendiri mengalami kerugian yang amat sangat.


"Jangan fikir PAS saja akan hilang banyak kerusi, PKR juga akan hilang. PKR tidak boleh bergantung pada undi bukan Melayu semata-mata. Sebahagian daripada undi Melayu masih kukuh bersama Umno. 

"Jika berlaku pertandingan tiga penjuru antara BN, PAS dan PKR, jangan fikir PAS yang kalah bahkan PKR juga akan ada yang kalah teruk. Pengundi lebih memilih umno, Pas dan pilihan terakhir mereka hanyalah PKR", dakwa Pas.
Kesimpulannya, usah la Si Mat Taib tu nak buat ugutan yang dilihat hanya untuk kepentingan PKR dan DAPigs semata - mata. Kalau dia rasa tak puas hati dengan PAS, dia boleh berambus!!! Jangan buat semak dalam parti orang!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. sejak bila pas ikut al-quran dan sunnah ...
    setahu aku tok wali hassan hilang kekeramatannya selepas menyertai pas ...
    setahu aku presiden pas pernah menuduh tun mahadir menonton vidio lucah dengan cucunya tanpa saksi dan bukti
    setahu aku ptesiden pas menipu demi mempertahankan penzina yang dok ada dalam pas ... dikatanya penzina itu sakit pinggang
    setahu aku setuausaha pas dan timbalan presiden pas adalah mereka yang terlibat dalam penzinaan ...
    setahu aku mereka bersolat hajat perdana ... berhujah dengan ilmu agama demi mempertahankan
    penzina peliwat dan penyembah dewa api ... nwar verahi ..

    BalasPadam
  2. Perjuangan Pakatan Rakyat berdiri atas fakta imaginasi dan emosionalisasi. Sementara perjuangan parti komponen Pakatan Rakyat masing-masing masih belum direalisasi. Ibarat yang dikendung tercicir dan yang dikejar tak dapat. DSAI semakin lemah daya saing dan seperti sudah tidak mampu meraih podium sebagai penjuara. Kelompok aliran pemimpin bawahannya akan terus saling mencakari sesama.

    BalasPadam
  3. keluar saja lah dari PAS cakap banyak banyak buat apa, dulu pun berjuang sendiri dapat Kelantan trengganu Kedah, tapi sejak nwar ganggu dapat apa, nuar tu bukan tak tahu niat dia jahat, tak kan orang PAS tak Nampak...keluar PR...tak da apa yang rugi, PKR akan hancur, melayu PKR akan sokong PAS, DAP akan terus jadi party melalak yang perjuangkan komunis..

    BalasPadam
  4. Allah maha kecik, PAS kalau keluar pakatan pas akan mati kelaparan. Kecuali bob tantawi fikir fikirkanlah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko ni muslim ke x? Kalo ko muslim baik cpt2 bertaubat.

      Padam
  5. Dah bikin salah dlm UMNO. Masok pas, burokan UMNO pulak. Keluar pas masok PKR. Kemudian burokan pas pulak. Manusia sprti ini boleh di percayai. TAK MUNGKIN.

    BalasPadam
  6. Hai orang diatas, Allah swt itu Maha Besar, jangan suka-suka ubah zat Allah swt hanya untuk sedapkan komen.

    Waspadalah kerana Qada dan Qadar Allah itu tiada batas masa dan ketika.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gajah depan mata nampak kuman depan mata nampak

      Padam
  7. buat malu je si mike tyson ni.org.macam dia ni patut masuk parti dapigs jilat la LGE dan LKS

    BalasPadam
  8. mike tyson ni.. bila dia nak bertaubat...umur tu dah lanjut dah.. lagi nak guna lidah tu pada perkara yang buruk..

    BalasPadam
  9. Seorang lagi anwarinas yg diserap kedalam pas.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping