Khamis, September 04, 2014

Heh! Itu satu lagi persoalan yang perlu diajukan kepada puak - puak Pakatan Haramjadah tu secara terbuka. Dan mereka juga perlu menjelaskannya secara terus terang.

Kenapa sejak kebelakangan ni baru diorang nak sibuk - sibuk bangkitkan semula isu mengenai 'Akta Hasutan' tu sedangkan sebelum ni diorang mendiamkan diri?

Adakah ianya kerana ramai dikalangan pemimpin - pemimpin Pro Si Ketua Penipu tu kini berhadapan dengan tuduhan dimahkamah ekoran laporan yang dibuat oleh orang ramai?

Perlu diingatkan. Tindakan yang sedang dihadapi oleh pemimpin yang memang dikenal pasti berkiblatkan Si Kaki Bontot tu adalah hasil dari laporan polis yang dibuat sebelum ini.

Maka, kenapa pulak diorang nak meroyan tak tentu arah dan mendesak agar pihak Kerajaan memansuhkan Akta Hasutan 1948 tu secepat mungkin?

Walhal pada ketika ini masih lagi hangat orang bercerita mengenai agenda subversif yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu untuk menghuru - harakan Negara.

Adakah ianya berlaku secara kebetulan atau dirancang terlebih dahulu? Kita pun bukan baru hari ni kenal dengan perangai Si Ketua Penipu tu dan konco - konconya.

Diorang ni memang terkenal dengan taktik yang suka merancang melangkaui jangkauan orang lain sedangkan hakikatnya semua orang dah boleh baca perancangan diorang tu.

Pada ketika ini, rakyat diperingkat akar umbi masih lagi sibuk mempertikaikan mengenai isu kemelut kepimpinan Pakatan Haramjadah tu di Selangor.

Isu berkaitan dengan kedudukan Menteri Besar Selangor tu sampai hari ni masih lagi belum diselesaikan. Jadi, kenapa pulak PKR ni sibuk nak cari penyakit lain?

Jika bukan kerana agenda subversif untuk menghasut rakyat membenci institusi Raja - Raja Melayu dan mempertikaikan kuasa Sultan, untuk apa lagi diorang buat semua tu?

Apa yang jelas, diorang jugak yang akan dapat keuntungan sekiranya Akta Hasutan tu dimansuhkan kelak. Kita tengok apa yang berlaku sejak akhir - akhir ni pun cukup.

Berapa ramai pemimpin dikalangan Pakatan Haramjadah tu yang didakwa kerana cuba nak menghasut rakyat terhadap isu yang bukan - bukan?

Maka tak salah jika dikatakan bahawa agenda sebenar puak - puak PKR tu nak menghapuskan Akta Hasutan tu adalah supaya diorang boleh buat semua tu secara terbuka. 

Hakikatnya, memang diorang nak Akta tersebut dimansuhkan agar lebih mudah diorang nak menabur fitnah dan buat dakwaan tanpa ada bukti yang kukuh. Tapi, apa nak heran ye tak. Kalau dah dasar PENIPU tu PENIPU la jugak!!! Tak de apa yang boleh diubah!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Syaitan dan iblis merayu agar akta hasutan dimansuhkan. Yang menghasut tak salah yang ikut menurut dipenghadut itu yang salah. Tak salah jika dihasut ali membakar rumah orang. Tak salah. Yang salah adalah ali itu sendiri. Itulah aladan si syaitan dan siiblis dalam isu ini.

    BalasPadam
  2. Bila negara huru hara khas nya KL puaslah hati si ketum tu. bila dsh huru hara. cetita sodomi akan hilang. bila dia dpt jadi pm kisah sodomi terus lenyap. bila dia ni nak maauk ni cepatlah sikit

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping