Rabu, September 03, 2014

Hari ini semua mata tertumpu kepada istana Selangor tak kira sama ada dari kalangan ahli Politik atau pun dikalangan rakyat Selangor sendiri.

Hari ini merupakan tarikh akhir bagi setiap parti dalam Pakatan Haramjadah tu menghantar nama dua orang calon yang akan menggantikan Si Khalid Ibrahim tu.

Sebelum ini, pihak istana telah memaklumkan bahawa setiap parti dalam Pakatan Haramjadah tu perlu menghantar lebih dari satu nama untuk dipertimbangkan.

Malah, tarikh 3 September iaitu hari ini telah ditetapkan sebagai tarikh akhir untuk mereka bertindak sedemikian bagi menyelesaikan kemelut kepimpinan di Selangor.

Semalam, PAS Selangor telah membuat keputusan dan menyerahkan senarai tiga nama ADUN dari kalangan Pakatan Haramjadah tu untuk diteliti oleh PAS Pusat.

Bermakna, PAS telah membelakangi keputusan yang dibuat oleh PKR dan DAPigs untuk menghantar satu nama sahaja untuk dipertimbangkan oleh tuanku Sultan.

PAS juga turut mengeluarkan kenyataan mendesak agar PKR tidak menghalang hak mereka untuk membuat cadangan tersebut kepada pihak istana.

Bagaimana pun, tindakan PKR dan DAPigs untuk menamakan Wan Azizah sebagai calon tunggal bagi menggantikan Khalid Ibrahim terus dipertikaikan.

Apa yang jelas, tindakan tersebut membuktikan bahawa terdapatnya agenda subversif yang cuba dirancang oleh Si Ketua Penipu tu untuk mencabar Perlembagaan.

Apa yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu seolah - olah ingin memberikan 'Kata Dua' kepada pihak istana untuk mengiktiraf isterinya sendiri sebagai Menteri Besar.

Tindakan Si Ketua Penipu tu jelas merupakan satu tindakan penghinaan terhadap kuasa eksekutif serta institusi Raja - Raja Melayu di Malaysia secara keseluruhannya.

Malah, pencalonan yang dibuat terhadap isterinya itu juga dilihat menghina perjuangan yang dilaung - laungkan selama hari ini terhadap amalan Nepotisme.

Maka, sudah jelas bahawa perencanaan Si Ketua Penipu tu adalah melangkaui dari apa yang dipertontonkan dihadapan rakyat demi untuk mengelirukan keadaan. Kalau dah namanya Si Ketua Penipu, apa lagi yang dia tau buat selain dari MENIPU je kerjanya!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Apakah sesiapa yang dilantik MB Selangor menggantikan TanSri Khalid Ibrahim yang dicadangkan oleh PAS dari PKR juga akan dipecat? kita tunggu sambungannya......

    BalasPadam
  2. Bang... saya boleh !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko boleh pe,boleh menongeng ker..kalo cmtu okeh boleh

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping