Selasa, September 09, 2014

Heh! Hebat tak hebatnya Wayang yang dimainkan oleh Pengkhianat PAS ni sehingga sanggup anjurkan forum terbuka untuk menghentam Presiden sendiri?

Itu menunjukkan bahawa PASMa-CAI ni ditubuhkan bukan sebagai NGO kepada PAS. Sebaliknya mereka hanya duri dalam daging kepada parti itu sendiri.

Bayangkan. Dalam forum terbuka yang dibuat semalam, dengan selamba badak je diorang boleh panggil ahli Panel yang tak laku untuk menghentam Hadi Awang.

Si Aziz Bari tu diajak untuk menyertai forum PASMa-CAI bagi menjelaskan isu - isu terkini yang sedang hangat diperkatakan oleh rakyat diperingkat bawahan.

Tetapi realitinya, tindakan mereka menjemput Si Aziz Bari tu adalah satu tindakan untuk menghalalkan perbuatan mereka mempertikaikan Presiden PAS.

Diorang boleh guna alasan mengatakan bahawa tindakan dan kenyataan Si Aziz Bari tu sebagai pandangan peribadi dan tidak ada kaitan dengan mereka.

Mereka boleh buat dakwaan kononnya Si Aziz Bari tu bukan ahli PAS. Maka itu membuatkan dia terkecuali dari memberi sebarang hujah mengenai Hadi Awang.

Tapi PASMa-CAI tu sendiri perlu ingat bahawa diorang yang anjurkan forum tu. Diorang jugak yang menjemput Aziz Bari untuk menjadi Ahli Panel.

Jadi, apa sahaja yang diperkatakan oleh Si Aziz Bari tu perlu dipikul oleh PASMa-CAI termasuk memikul tanggungjawab mencemarkan nama baik Presiden PAS.

Itu pun PAS masih lagi nak berlembut dengan pemimpin - pemimpin parti yang boleh dianggap sebagai "Gunting Dalam Lipatan" ni? Masih lagi nak bagi diorang peluang? 

Sepatutnya golongan MUNAFIK macam tu jangan diberi peluang. Patut tendang je diorang keluar dari PAS supaya tak menjadi semakin parah dimasa akan datang. Kalau nak tunggu hancur esok, satu hapah pun tak berguna lagi!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. He is just echoing words of Anwar. Aziz Bari worth nothing in academic circle.

    BalasPadam
  2. Mut haji hadi nik aziz dah tua dah tak mampu melalui dugaan masalah cabaran ini. Aku rasa mut satu cara mut.ah ah..... malas nak cakap mut....doa minta tolong sama.......ahhh malu nak cakap mut tolong samaaa samaa....yuu. ,,,,u......eeff. fffff. Eo eo eo. O

    BalasPadam
  3. Ahli ahli pas sekarang kebigunggan. Sekarang tengah pusing sana sina tak tau mana nak pegi. Seperti anak ayam kehilangan ibunya.kalau tak caya cuba tanya ahli pas kat mana mana. Inilahmasanya bagi tabur umpan tangkap anak anak ayam ini. Dap ambil peluang ini diaorang banyak duit dap akan tangkap anak anak ayam ini sebanyak munkin. Ini saja yang dapat dilapor hari ini semut.

    BalasPadam
  4. SiAziz Bari tu, dikambing hitamkan Pasma-cai umur dah lanjut tak dedar2 lagi, macam mana boleh dijadikan contoh pada generasi muda? Boleh kingkup bangsa Melayu hika.perangai macam ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping