Selasa, September 02, 2014


Ketua Dewan Muslimat PAS Siti Zailah Mohd Yusof menafikan menandatangani satu kenyataan menyokong Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai menteri besar Selangor yang baharu.

Dalam satu laporan oleh Harakahdaily, Ahli Parlimen Rantau Panjang itu berkata kenyataan itu telah diedarkan sebelum beliau meneliti kandungannya dan mendapatkan kelulusan daripada sayap Wanita.
"Kenyataan semalam disebar tanpa sempat saya perhalusi dan tandatangani serta Dewan Muslimat turut memutuskan untuk menangguhkan kenyataan itu kerana membawa maksud yang berbeza," Siti Zailah dipetik sebagai berkata.
Satu kenyataan bersama yang kononnya dibuat oleh semua ketua sayap Wanita Pakatan Rakyat telah diedarkan pada Ahad, menyatakan "sokongan tanpa syarat" terhadap Wan Azizah dicalonkan sebagai Menteri Besar.

Dalam kenyataan lain, Si Mak Lampir Zuraidah tu menuduh kononnya PAS telah mendesak dan mengarahkan Si Zaliah untuk menarik balik kenyataan yang telah dibuat bersama - sama pemimpin wanita lain dalam Pakatan.

Kata Si Mak Lampir tu, tidak ada mana - mana pihak dari kalangan Wanita Pakatan itu telah dipaksa untuk menandatangani kenyataan bersama itu kerana kenyataan tersebut tidak memerlukan mereka bertindak sedemikian.
"Saya rasa PAS perlu lebih terbuka dan membenarkan Dewan Muslimat diperkuatkan untuk menzahirkan pandangan mereka.
"Tak salah untuk Muslimat bagi pandangan kerana apabila berbuat demikian tak bermakna mereka melangkaui keputusan parti," katanya lagi.
Dalam erti kata lainnya, Si Mak Lampir tu cuba menuduh PAS bertindak menghalang hak Dewan Muslimat PAS untuk menyatakan pandangan serta pendirian mereka sendiri. Maka sebab itu dikeluarkan kenyataan tersebut.

Hakikatnya, Si Mak Lampir Zuraidah tu sendiri yang rasa dirinya telah dimalukan oleh Dewan Muslimat PAS yang menafikan penglibatan mereka secara terang - terangan dalam kenyataan yang dicipta sebelum ini.

Tapi disebabkan dia cuba nak tutup kemaluan diri dia, maka dia tuduh la PAS dengan tuduhan sedemikian demi untuk menunjukkan kononnya PAS menghalang Hak Kebebasan Bersuara dikalangan ahli partinya sendiri.

Ini merupakan kali kedua Si Mak Lampir Zuraidah tu kantoi menipu dalam kenyataan yang dibuat. Sebelum ni dia kantoi dalam sidang media yang menyatakan kononnya semua Ketua Cabang PKR Selangor sokong nama Wan Azizah menjadi calon tunggal menggantikan Khalid Ibrahim. Dengan erti kata lainnya, Si Mak Lampir ni memang kuat MENIPU!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Alahai si sundal ni....sehodoh hodoh nya isi hati manusia, betina ni lah contoh yang paling busuk sekali!

    BalasPadam
  2. Sebab itu wanita tidak boleh jd pemimpin dan dikalangan khalifah pun semuanya lelaki

    BalasPadam
  3. Muka pun muka penipu yg kamu percaya sangat tu pasai apa?

    BalasPadam
  4. tak heran mereka tu memang bodoh. hati mereka mereka semua nya busuk. tujuan mereka tidur sebantal dengan dap dan pkr semata mata nak menjatuhkan bn itu sahaja. tak kiralah siapa kawan mereka asalkkn umno dan bn jatuh baru mereka lelap tidur. tapi mereka tak sedar walaupun oarti islam. tak sedar dia yg Allah lebih tahu siapa yg layak.

    BalasPadam
  5. mak lampir dah pening.. baik berhenti ja kerja tu..

    BalasPadam
  6. Hairan, kenapa rakyat Ampang pilih Indon jadi MP mereka. Banyak lagi orang Malaysia yang berkelayakan boleh menjawat kerja ini. Bagi Indon ini lah jadinya, bukan tahu yang mana elok atau tidak untuk rakyat, pakai belasah saja asalkan poketnya penuh untuk hidup kaya raya, makan tak habis anak beranak. Mana ada semangat nak 'serve' rakyat, tak nampak pun.

    BalasPadam
  7. DIA NI SAPA HA TAK KENAL PUN,,,,LAIN MACAM JE MEROYAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping