Rabu, September 17, 2014

Nampak gayanya, diperingkat akar umbi PAS sudah mula ada yang berani mempertikaikan tindakan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu.

Buktinya ialah apabila ada dikalangan ahli perwakilan Pemuda PAS bangkit mempertikaikan beberapa keputusan yang dibuat tanpa sebarang konsensus.

Jelas perwakilan dari Kelantan menyatakan bahawa Si Hadi Awang tu dah terlalu banyak berkecil hati dengan tindakan - tindakan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu.
“Mengumumkan Baru Bian sebagai Ketua Menteri Sarawak adakah ianya mendapat konsesus dari Pakatan? 

"Mengumumkan Timbalan Perdana Menteri daripada bukan Melayu, adakah ianya juga mendapat konsesus Pakatan? Malah mengumumkan agenda ‘Langkah Kajang’, adakah mendapat konsesus Pakatan Rakyat.


“Reaksi yang dibuat oleh Tok Guru Hadi Awang, Presiden kita adalah hasil yang dibuat oleh pihak rakan kita,” katanya ketika membahaskan dalam Perwakilan Pemuda PAS semalam.
Apa yang pasti, tindakan - tindakan yang dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu semuanya hanya demi kepentingan Politiknya sendiri. Bukannya dibuat demi kepentingan Pakatan.

Setiap keputusan yang dilakukan secara bersendirian tanpa sebarang konsensus Pakatan kemudiannya dipaksa ke atas parti - parti lain dalam Pakatan Haramjadah tu.

Adakah itu membuktikan keikhlasan Si Ketua Penipu tu dalam perjuangan mereka untuk kepentingan rakyat? Tidakkah pemimpin - pemimpin PAS sedar dengan perkara tersebut?

Hakikatnya, PAS sudah berulang - ulang kali dikhianati oleh pemimpin utama PKR tu selama mereka bertahaluf siyasi dengan Pakatan. Tapi kenapa mereka masih akur?

Kenapa PAS masih lagi mahu mengikut arahan dan perintah yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu tanpa sebarang persoalan dibangkitkan mengenai tindakan yang dilakukannya?

Kalau ye pun diorang buat demi kepentingan Politik peribadi semata - mata, takkan la sampai sanggup digadaikan maruah parti sendiri? Takkan selama - lamanya PAS sanggup jadi Pak Angguk Saja dalam Pakatan Haramjadah tu!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping