Rabu, September 10, 2014

Hahaha!!! Memang lawak betul alasan yang diberikan oleh puak - puak Macai Pakatan Haramjadah tu bila bercerita pasal penyerahan DUN Pengakalan Kubor tu kepada PAS.

Ada yang kata tindakan tersebut membuktikan bahawa Si Wan Azizah tu berkemampuan dan berwibawa untuk membuat keputusan yang sebegitu besar bagi kepentingan partinya.

Ada juga yang menyatakan bahawa ianya bukti bahawa PKR ni lebih berhati besar jika hendak dibandingkan dengan PAS dikala kemelut melanda Pakatan ketika ini.

Hakikatnya, kedua - dua alasan yang diberikan serta yang lain - lain tidak menggambarkan keadaan sebenar. Sebaliknya, hanya membuatkan rakyat ketawa berguling - guling.

Kalau setakat nak kata yang keputusan menyerahkan DUN Pengkalan Kubor tu kepada PAS adalah idea bernas Si Wan Azizah tu memang tak masuk akal.

Benda macam itu semua orang pun boleh pikir secara logik. Tak perlu jadi Presiden parti Politik pun orang boleh buat keputusan sedemikian. (Klik Sini)

Lagi pun, semua orang tau. Perencanaan yang dibuat dalam isu penyerahan DUN Pengkalan Kubor tu kepada PAS merupakan agenda Si Ketua Penipu tu sendiri.

Yang Si Wan Azizah tu hanya sekadar menjadi 'Tukang Cakap' je kepada perencanaan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu. Dan ianya tidak perlu dinafikan.

Dan bagi alasan yang kedua, "Kebesaran Hati" PKR menyerahkan DUN Pengkalan Kubor tu hanya dilihat sebagai salah satu taktik submisif yang dirancanga oleh mereka.

Dengan menggunakan alasan tersebut, maka ianya akan memudahkan PKR untuk memujuk PAS agar bersetuju dengan perancangan yang dibuat sebelum ini di Selangor.

Malah PKR juga mengharapkan 'kemurahan' hati itu akan dibalas dengan memberikan sokongan tidak berbelah bahagi terhadap semua perbuatan dan idea mereka. 

Dan termasuklah agenda subversif yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu untuk menggulingkan DYMM Sultan Selangor serta mencabar institusi Raja - Raja Melayu.

Jadi, usah la puak - puak Macai Pakatan Haramjadah tu nak bangga sangat dengan 'Kemurahan Hati' Si Wan Azizah tu. Jangan la diorang ingat rakyat Malaysia ni sama BINGAI jugak macam diorang!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping