Jumaat, September 26, 2014

Hah! Pulak dah? Petang tadi cerita lain. Malam ni dah cerita lain pulak? Petang tadi dalam laporan kata komposisi Exco Selangor tu tak berubah.

Dari apa yang dilaporkan melalui laman media menyatakan, Menteri Besar Selangor yang baru tu tetap dengan keputusan untuk kekalkan kuota sedia ada.

Dia katanya masih nak kekalkan PAS 4 kerusi, PKR dan DAPigs masing - masing 3 kerusi. Tapi tiba - tiba keputusan tu ditarik balik pulak. Apa sudah jadi?

Ada orang yang dah 'ubah siaran' ke? Atau petang tadi ada yang tersalah tekan 'Remote Control' sehingga membuatkan MB baru tu tersilap buat kenyataan?

Baru jadi MB pun Si Azmin tu dah boleh tersalah cakap ke? Yang herannya, kenapa pulak pejabat Menteri Besar tu yang keluarkan kenyataan pembetulan? 

Kenapa bukan Si Azmin tu sendiri yang buat pembetulan tersebut? Ada orang lain ke yang lebih 'berkuasa' di Pejabat Menteri Besar Selangor tu selain Si Azmin tu sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Kecoh lagi, Siketua pembangkang tu beliau tidak akan berhenti dari buat kacau,kerana apa yg dia rancang tidak menjadi.Munngkinkah SiAzmn akan jadi Seperti Si Khalid Ibrahim kita tunggu dan lihat siri drama yg seterusnya.

    BalasPadam
  2. ingat azmin u boleh syer isteri u dengan anuwar tapi bukan kedudukan u sebagai mb selangor

    BalasPadam
  3. MB Jamban, what else can we expect?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping