Sabtu, Oktober 25, 2014

Apa boleh buat. Inilah masalahnya bila dikalangan pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri pun jenis tak reti nak mencari KEBENARAN sampai tahap sanggup memalukan dirinya sendiri.

Mungkin gara - gara terlalu TERUJA nak memandang rendah pada orang lain dan ingin meraih Populariti Murahan membuatkan Si Nurul Izzah tu sendiri terperangkap.

Oleh kerana dia terlalu ghairah nak memalukan Ustaz Fathul Bari, maka dia pun memberi sokongan terhadap program 'I wan To Touch A Dog' secara membabi buta sebelum ini.

Apa yang jelas, dia yang tidak memiliki ilmu yang sewajarnya dalam satu - satu perkara mudah sangat percaya dengan apa yang ada didepan mata tanpa merujuk kepada perkara yang sah.

Si Nurul Izzah tu mungkin tak sedar. Tindakan yang dia lakukan selama hari ini, tidak merujuk kepada fakta yang sebenar, mampu memesongkan akidah serta memalukan diri dia sendiri.

Perkara itu bukan baru pertama kali dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu. Tapi sebenarnya dah banyak kali dah dia kantoi. Cuma dia je yang sampai hari ini masih tak sedar - sedar diri.

Mungkin Si Nurul Izzah tu dah tak ingat yang dia pernah kantoi menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lepas untuk dapat sokongan rakyat.

Dek kerana dia tidak menyemak fakta serta bukti sebelum menyebarkan sebarang cerita mengenai calon tersebut membuatkan diri dia hilang kemaluan dihadapan khalayak ramai.

Maka akhirnya, Si Nurul Izzah tu kini menerima gelaran "Ahli Parlimen Fitnah" pertama didalam Malaysia yang menang Pilihan Raya melalui perbuatan keji sedemikian rupa.

Tapi, Si Nurul Izzah tu tak boleh nak salahkan orang lain kerana memberikan gelaran tersebut kepada dirinya. Sebaliknya, dia perlu salahkan diri dia sendiri diatas kelemahan yang telah dipamerkan.

Hari ini, sekali lagi kemaluan Si Nurul Izzah tu diterserlah dihadapan khalayak ramai apabila penganjur program tersebut tampil memohon maaf secara terbuka kerana kesilapan mereka.

Kata mereka, tujuan penganjuran program itu tidak berniat untuk menyinggung mana - mana pihak atau pun menentang Hukum Islam. Jauh sekali ianya untuk mempromosikan Liberalisme.

Malah salah seorang penganjur program itu juga menyatakan bahawa pihak mereka tidak pernah bersetuju apatah lagi menggalakkan peserta beragama Islam untuk sengaja memegang anjing tanpa sebab.

Nah!!! Sekarang pihak penganjur tu dah mula mintak maaf diatas tindakan mereka yang dianggap sesetengah pihak agak 'Keterlaluan'. Jadi, bila lagi Si Nurul Izzah tu nak mintak maaf atas dasar yang sama? Bila dia nak mintak maaf diatas kelemahan dirinya sendiri!!!

PS: Lain kali, jangan buat kerja membabi buta. Kelak, hanya diri sendiri jugak hilang kemaluan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping