Ahad, Oktober 19, 2014

Skrip "Rupa macam saya, muka macam saya, tapi bukan saya" berulang kembali"!!!

Heh! Nampak gayanya perkara ini dah menjadi satu kebiasaan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Dan ianya adalah satu perkara yang boleh kita jangkakan.

Benda macam ni dah tak jadi satu perkara yang menghairankan bagi kita. Bila ada je yang kantoi, mula la diorang buat penafian dan memberikan alasan yang bukan - bukan.

Semua tu dengan harapan dapat menutup kontroversi yang menyelubungi mereka. Tapi mengkala nak ambik tindakan yang sewajarnya, takut pulak diorang dibuatnya. Kenapa?

Kenapa diorang tak nak saman je pihak yang mula - mula mendedahkan perkara tersebut? Kenapa diorang hanya sekadar berani nak buat penafian semata - mata tanpa sebarang tindakan?

Sama la macam apa yang pernah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini bila dia dikaitkan dengan video seks melibatkan dia dengan seorang wanita Chinadoll sedang berzina.

Sehingga hari ini, Si Ketua Penipu tu takde pulak nak saman Datuk Eskay yang mendedahkan video tersebut kepada umum sedangkan dia mengaku menjadi dalangnya.

Begitu jugak dengan Si Azmin yang enggan mengambil tindakan bila video dia dengan seorang wanita dalam tandas turut tersebar dan menjadi viral dilaman media sosial.

Jadi sekarang, adakah Si Zairil dan Si Dyana Sofea tu juga akan menggunakan taktik yang sama bila gambar mereka mula tersebar dalam internet? Adakah cukup dengan hanya menafikannya sahaja?

Adakah mereka ingat dengan memberikan alasan, "Rupa macam saya, muka macam saya tapi bukan saya" sudah cukup untuk mendapatkan simpati dari kalangan rakyat?

Dia kata isu berkaitan dengan penyebaran gambar tersebut merupakan salah satu taktik "Politik Longkang" dan menganggap ianya sebagai satu isu bebal. Kalau ianya hanya Politik Longkang, ambik la tindakan. Takkan nak jaga maruah diri sendiri pun dia tak mampu!!!

Categories: ,

4 ulasan:

  1. Tony danny steven JOSEPH, zairil good idea,bila nak nikah

    BalasPadam
  2. Apalah nak jadi ni...ini ke pewaris negara akan dtg? Blm nikah dah buat macam tu... Dimana pegangan agama kamu? Inikah yg ibu bapa kamu banggakan.Kembalilah pada ajaran Rasullullah s.a.w supaya kamu menjadi umat yg baik dan dihormati.

    BalasPadam
  3. Pasangan yg ideal

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping