Ahad, Oktober 19, 2014

Semenjak pagi tadi, gambar-gambar intim dua pemimpin DAP Calon Ahli Parlimen Teluk Intan, Dyana Soya dan Ahli Parlimen Bukit Bendera Zairil Khir Johari tersebar meluas di media sosial.

Berdasarkan rupa gambar-gambar tersebut, ianya berasala dari akaun 'i-cloud' mereka dan berkemungkinan ianya didapati setelah ada yang menceroboh ke dalam akaun peribadi laman sosial mereka yang bersambung dengan akaun i-Cloud tersebut.

Gambar-gambar tersebut menunjukan keintiman mereka bermesra, malah bercium di dalam sebuah kenderaan.

Setakat ini belum ada laporan polis mahupun laporan kepada pihak Polis dan Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengenai perkara berkaitan.

Dyana Sofea yang sebelum ini digembar - gemburkan sebagai "role model" perempuan Melayu di dalam DAP telah menjadi calon dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Teluk Intan.

Namun dia tewas kepada Pengerusi Parti GERAKAN, Datuk Mah Siew Keong dan mendakwa kononnya kekalahan tersebut disebabkan oleh hukum Hudud yang diperjuangkan oleh PAS.

Kedua - dua mereka merupakan pemimpin DAP yang dianggap "Muda dan Progresif".

PS: Kalau begitu la gaya 'Role Model' untuk anak - anak perempuan Melayu, alamat jahanam la jawabnya!!! Memang hancur anak Melayu dimasa akan datang.

Mungkin sebab itulah Si Gundik Kit Siang ni tak nak berjihad dan masuk PAS!!! Klik sini.
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Apa-apapun inilah rupa rakan PAS.

    BalasPadam
  2. Apalah nak jadi ni... Tak ada pegangan agama macam nilah jadinya, blum nikah dah melakukan yg haram, ibu bapa mereka tak nasehatkan ke?

    BalasPadam
  3. Itu sebenarnya bukan Dyana. Tak mungkin. Itu adalah PELACUR! Atau Dia dah jadi perlaacur..oh.

    BalasPadam
  4. mirip saja tu bukan dia....lagi pon bedio tu besi..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping