Jumaat, Oktober 31, 2014

Itu satu lagi persoalan yang perlu dijelaskan dan diterangkan secara umum. Takkan la jahil sangat Si Saiful tu sampai sanggup dia ikut cakap Si Ketua Penipu tu sebelum ini?

Persoalan itu menjadi antara hujah - hujah dikalangan Hakim Negara yang telah dilantik oleh Si Ketua Penipu tu. Dalam erti kata lainnya, soalan tu seringkali ditanya oleh Pencacai Pakatan.

Katanya, takkan la seorang pembantu seperti Si Saiful tu tak boleh fikir yang mana baik dan yang mana buruk sehingga membuatkan dia menuruti segala arahan yang diberikan kepadanya?

Maka, berdasarkan kepada perkara itu yang membuatkan mereka yakin bahawa tuduhan liwat yang difailkan terhadap Si Ketua Penipu itu merupakan satu 'Konspirasi' peringkat tertinggi.

Soalnya sekarang, bagaimana mungkin ianya menjadi satu teori Konspirasi sedangkan tidak ada bukti sah dibentangkan di Mahkamah? Yang ada hanya dakwaan kosong semata - mata.

Itu satu hakikat yang perlu diterima oleh Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu. Diorang sepatutnya mempertikaikan, kenapa peguam Si Ketua Penipu tu tak mampu nak buktikan teori itu didalam Mahkamah.

Satu lagi persoalan ialah mengenai status sama ada Si Saiful tu jahil atau pun tidak sehingga sanggup melakukan apa sahaja demi untuk memuaskan nafsu peribadi Si Ketua Penipu tu.

Eh! Tengok pada diri diorang sendiri boleh tak? Kenapa diorang sanggup buat apa saja demi kepentingan Si Ketua Penipu tu? Untuk apa diorang heret anak bini pergi ke bangunan Istana Kehakiman tu?

Sampai sanggup tinggalkan rumah, ambik cuti kerja dan sebagainya. Apa faedahnya yang diorang dapat? Tidakkah itu menunjukkan bahawa mereka juga sama jahil macam Si Saiful tu?

Tengok apa yang dilakukan oleh budak - budak yang belajar di UM tu. Tidakkah itu menunjukkan ketaksuban mereka kepada Si Ketua Penipu tu sampai sanggup melakukan apa sahaja untuk dia?

Para pelajar di UM tu semuanya diperguna dan diperalatkan demi untuk memuaskan nafsu peribadi Si Ketua Penipu tu sendiri tanpa memikirkan kesannya terhadap diri mereka sendiri.

Maka itu jugak la yang berlaku terhadap Si Saiful tu. Dia juga taksub terhadap Si Ketua Penipu tu pada ketika itu. Dan sebab itulah dia sanggup buat apa saja yang disuruh tanpa sebarang bantahan.

Kot yang duduk diluar bangunan Istana Kehakiman tu pun apa bezanya. Kalau Si Ketua Penipu tu suruh diorang buat apa saja pun, sudah tentu diorang sanggup melakukannya. Waima suruh diorang berbogel ramai - ramai didepan khalayak umum sekali pun!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Betul Bro... kalau dah PENCACAI si ANU tu pun dah begitu ketaksuban Melampau dan dah tak boleh pikir denganb Kepala Hotak mereka dengan Kewarasan tentang Si KETUM ni ... menonong saja BULAT BULAT ikut telunjuk si ANU, lagi mau cakap kenapa Saiful tidak Melawan... tenguk itu budak UM yg menjadi KURANG AJAR juga menonong mengikut arahan itu KETUM ... CERMIN DIRI LAH .. jgn salah org lain

    LIWAT TETAP BERLAKU... FUCK U ANUWAR

    BalasPadam
  2. Tu yang duk sembahyang bagai dekat Istana Kehakiman.. Jika KETUM bersalah nanti IN SYAA ALLAH.. Korang kena Terima dan Redha Lah.. jgn nanti nak salah kan Hakim Tak adil atau Kerajaan Zalim.. konon Konspirasi lah n bla bla bla lah pulak

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping