Khamis, November 06, 2014

Alamak ai!!! Memalukan sungguh Si Tian Chuak ni. Nampak sangat Si Tian Chuak yang ada hari ini memang berbeza dan tidak sama seperti Si Tian Chuak yang ada pada zaman Reformasi dulu.

Pemimpin Reformasi yang bernama Tian Chuak zaman dulu seorang yang tak mudah 'Klimaks' kerana takut kedudukan dia terjejas. Dia takkan begitu mudah 'Pancut' awal.

Keberanian Gila Babi yang ditonjolkan oleh Si Tian Chuak dulu adalah satu tindakan yang boleh dianggap Berani Mati. Sampai tahap dia sanggup letak kepala depan tayar lori FRU.

Itu tahap ketaksuban Si Tian Chuak sewaktu zaman Reformasi 1998 dulu. Tapi, Si Tian Chuak hari ini lebih BACUL dan PENGECUT tak tentu arah. Memang memalukan sungguh!

Si Tian Chuak hari ini takut nak berhadapan dengan sebarang hukuman sebab takut kehilangan kerusi empuk didalam Dewan Parlimen. Takut kawasan dia dirampas oleh orang lain.

Itu pasal la Si Tian Chuak sekarang ni tiba - tiba je jadi PENAKUT dan terpaksa tarik balik ugutan yang telah dibuat sebelum ini terhadap pihak Hakim - Hakim Mahkamah Persekutuan.

Sebelum ini, Si Tian Chuak tu jelas cuba nak mengugut kewibawaan Mahkamah Persekutuan melalui ucapan yang dibuat selepas pihak Pendakwaan membentangkan hujah mereka.

Si Tian Chuak tu kata, jika keputusan Mahkamah mendapati Si Ketua Penipu tu bersalah, maka dia berjanji akan membawa ribuan rakyat untuk berhimpun tanda bantahan terhadap keputusan tersebut.

Tapi, dek kerana dia takut ditahan dan didapati bersalah kerana mengeluarkan ayat ugutan sedemikian rupa terhadap Mahkamah, maka Si Tian Chuak tu mula menafikan dakwaan tersebut.

Sebaliknya, Si Tian Chuak tu tuduh media UMNO/BN sengaja memutar-belitkan kenyataan yang telah dibuat untuk mengelirukan rakyat dan memburukkan imej dirinya sendiri.

Persoalannya, sejak bila pulak laman portal seperti The Malaysian Insider dan Merosakkini tu jadi media UMNO/BN? Jika kita lihat laporan yang disiarkan, jelas menyatakan dakwaan yang sama.

Tajuk yang diorang buat tetap juga dilihat sebagai satu cubaan mengugut pihak Mahkamah agar tidak membuat keputusan sebarangan berhubung kes liwat Si Ketua Penipu tu terhadap Si Saiful. Jadi, kenapa pulak Si Tian Chuak tu nak meroyan tak tentu arah pulak!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping