Rabu, November 12, 2014

Wah!!! Itu pun boleh dijadikan sebagai alasan jugak ye? Kemaruk Gila Kuasa dikalangan pemimpin - pemimpin Parti Angguk Saja ni nampak gayanya dah menjadi semakin kronik.

Jika sebelum ini, ada pihak yang melaporkan bahawa wujud gerakan - gerakan subversif untuk menjatuhkan Hadi Awang sebagai Presiden menjelang pemilihan parti itu tahun depan.

Malah terbaru, kita juga turut dengar khabar ada pihak yang cuba memujuk Si Hadi Awang tu melepaskan jawatan untuk menyelamatkan jangka hayat Pakatan Haramjadah tu dimasa akan datang.

Mungkin bagi pihak - pihak tertentu dalam Pakatan, kewujudan Hadi Awang hanya menyusahkan kerja - kerja mereka untuk menghasut dan memnghuru - harakan Negara.

Dan perkara itu tidak mustahil jika difikirkan secara lebih mendalam. Hadi Awang sebelum ini pernah juga dituduh cuba menggagalkan usaha Si Ketua Penipu tu dalam agenda 16 Sepetember.

Bahkan, Presiden PAS itu jugak yang dituduh bertanggungjawab menggagalkan usaha PKR dalam melaksanakan agenda Langkah Kajang bagi mencalonkan Wan Azizah sebagai Menteri Besar.

Maka atas sebab itu usaha - usaha untuk menjahanamkan nama baik serta mengugat kedudukan Si Hadi Awang tu diteruskan sama ada diluar atau pun dari dalam parti sendiri.

Serangan itu termasuk la dengan tindakan memfailkan saman terhadap Hadi Awang dengan mendakwa Presiden PAS itu telah memfitnah Bekas Calon PKR sewaktu kempen Pilihan Raya Umum yang lepas.

Usaha yang dihalalkan oleh PKR termasuk oleh Si Ketua Penipu itu sendiri masih lagi dijalankan sehingga ke hari ini dan ianya sedang dibicarakan dimahkamah Terengganu.

Sekarang, puak - puak Pakatan Haramjadah terutama dari kalangan PASMa-Cai tu dah ada modal untuk terus menggasak Hadi Awang agar melepaskan jawatannya sebagai Presiden PAS.

Mereka boleh menggunakan alasan faktor kesihatan Si Hadi Awang tu sebagai modal utama memandangkan perkara itu diakui sendiri oleh Presiden PAS hari ini sewaktu di sidang Parlimen.

Jadi, makin cerah la peluang puak - puak Liberalis dari kalangan PASMa-Cai serta Pakatan Haramjadah tu nak menyingkirkan Hadi Awang seterusnya melingkupkan kepimpinan Ulama' didalam PAS dimasa akan datang!!! Jika perkara tu berlaku, jahanam la PAS jawabnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping