Sabtu, November 01, 2014

Heh! Nampak gayanya isu berkaitan dengan gambar panas diantara Si Gundik Kit Siang tu dengan seorang lagi pemimpin DAPigs terus menjadi bualan hangat dikalangan rakyat.

Nak pulak bagi mereka yang menjadi penggiat dilaman media sosial. Isu berkaitan dengan gambar itu masih lagi dipertikaikan sama ada ianya benar atau pun sebaliknya.

Ternyata, hanya dengan penafian kosong semata - mata tidak mampu untuk mengubah persepsi rakyat pada zaman ini melainkan ada tindakan tegas yang diambil oleh mereka yang terlibat.

Dan itu yang kita cari sebenarnya. Kita perlu tau kesahihan gambar yang menjadi bualan hangat dikalangan rakyat Malaysia sebelum ini. Adakah gambar itu benar atau tidak?

Kalau ianya hanya sekadar satu fitnah yang sengaja diada-adakan, kenapa mereka tidak memfailkan saman terhadap pihak yang mula - mula membangkitkan isu tersebut?

Itu persoalannya. Kalau ditanya soalan tersebut kepada Si Khalid Samad, dah tentu jawapan dia, "Yang gatal sangat masuk wall orang dan ambik gambar peribadi mereka siapa suruh?"

Tapi soalnya sekarang bukan mengenai pihak tersebut 'gatal' atau pun tidak. Soalnya ialah mengenai Kebenaran. Adakah gambar itu gambar betul atau pun ianya sengaja diada - adakan?

Dalam laporan yang didedahkan sebelum ini jelas menyatakan bahawa gambar tu gambar betul (Klik Sini) dan ianya disebarkan oleh isteri Si Ahli Parlimen DAPigs tu. (Klik Sini)

Adakah pendedahan yang dibuat itu benar? Betul ke isteri kepada Si Ahli Parlimen DAPigs tu yang sebarkan gambar tersebut didalam laman media sosial akibat rasa cemburu? 

Nah! Dibawah ni ada satu lagi gambar hangat yang melibatkan Gundik Kit Siang dengan Si Ahli Parlimen DAPigs tu didalam satu majlis yang diadakan di Ibu Negara baru - baru ini.
Gambar tersebut memaparkan ibu Si Ahli Parlimen DAPigs tu dengan Si Gundik Kit Siang dalam satu majlis sambutan meraikan hubungan diplomasi diantara Malaysia dengan Mexico. (Klik Sini)

Persoalannya sekarang, adakah ianya satu kebetulan atau pun ianya tidak disengajakan? Kenapa Si Gundik Kit Siang tu boleh berada dalam satu Majlis yang sama dengan ibu Si Ahli Parlimen DAPigs tu sebanyak DUA KALI? Yang selebihnya itu, korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. DYANA BUDAK SUROHAN DAP DGN BAYARAN YANG PALING MAHAL.

    BalasPadam
  2. Kut dalam majlis tu takde representasi wakil dari kalangan Bumiptra, terpaksa la heret sorang pi tunjuk muka?

    Satni orang Mexico dan Russia pelik pula, ingat silap berlabuh di Hongkong atau Tanah Besar Cina.. Pasai rupa, bahasa kaw kaw bunyi macam warga negara asing?

    BalasPadam
  3. sekor melayu&keluarganya terang2 dah kena jual oleh dapig...25%....khaakk tuihh...

    BalasPadam
  4. PAS Penang, TAKEBEER!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping