Khamis, November 20, 2014

Muka Serabut Macam Ni Pun Ada Yang Berahi Jugak Ke???
Halahai!!! Ini boleh dikategorikan sebagai dendam Politik yang klimaks ni. Boleh sampai tahap mewujudkan ejakulasi yang melampau. Tahap berahi yang keterlaluan.

Tak cukup lagi diorang pecat Si Khalid Ibrahim tu sampai nak diheret dia pulak dalam isu pemberian 'Wang Saguhati' kepada pegawai - pegawai bawahannya dia. Tak berperikemanusiaan lansung!!!

Apa yang pasti, isu bab penyelewengan ni memang berpisah tiada dalam PKR. Sama ada mereka menyeleweng kuasa atau pun menyelewengkan duit, sama je hukumnya.

Yang menjadi mangsa, rakyat jugak. Mereka jugak yang terpaksa menanggung Politiking melampau yang direncanakan oleh pemimpin - pemimpin PKR yang tak bertanggungjawab.

Kini isu berkaitan dengan pemberian 'Golden Handshake' dikalangan bekas pegawai - pegawai Si Khalid Ibrahim tu menjadi isu besar yang melibatkan dana sebanyak RM 2.6juta.

Katanya, isu berkaitan dengan pemberian wang saguhati itu akan disiasat oleh pihak Rejim Pakatan Negeri. Sejauh mana siasatan akan dilakukan, belum dapat kita pastikan.

Realitinya, memang patut pun kes tu disiasat. Takkan pulak Si Khalid Ibrahim tu guna duit simpanan dia sendiri untuk memberikan dana sebanyak itu kepada pegawai - pegawai dia ye tak.

Dan tak mungkin jugak dana tersebut turunnya dari langit. Sudah pasti ianya melibatkan duit rakyat seperti mana yang digembar gemburkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Tapi apa boleh buat. Itulah dasar permainan Politik yang tidak bertanggungjawab sebenarnya. Jari telunjuk menunding ke arah orang lain. Tapi diri sendiri pun sama jugak.

Hakikatnya, penyelewengan dalam PKR ni bukan satu isu yang baru. Sebelum ni pun dah banyak kali pendedahan dibuat terhadap penyelewengan yang telah pun mereka lakukan.

Tinggal lagi, perkara tersebut seringkali dinafikan oleh puak - puak PKR tu. Nak pulak dikalangan Pencacai - Pencacai mereka. Kononnya, macam PKR tu maksum sangat dibuatnya.

Apa yang jelas, semua tu berlaku hanya atas dasar kepentingan Politik Peribadi pemimpin - pemimpin PKR tu sendiri. Bukannya diorang buat untuk rakyat. Rakyat diajak berguling atas jalan raya. Pemimpin pulak, sedap duduk atas duit bertimbun - timbun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping