Sabtu, November 29, 2014

Hahaha!!! Bengkak pulak Si Aktivis Pro Komunis ni bila video klip dia dipaparkan diskrin besar sewaktu perasmian Perhimpunan Agung UMNO yang berlansung Khamis lepas.

Punya bengkak Si Hisham Rais tu sehingga membuatkan dia mengambil tindakan memulakan proses perundangan terhadap Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Walaupun paparan video klip itu dianggap tidak sesuai ditayangkan sewaktu perasmian tersebut, namun ianya hanya sekadar untuk membangkitkan semangat ahli UMNO dalam perhimpunan tersebut.

Mungkin Si Hisham Rais tu tak suka dengan 'Publisiti Murahan' yang ditawarkan oleh UMNO dan dilihat sebagai 'Ikon Penghasut' membuatkan dia mula hilang akal tak tentu arah.

Si Hisham Rais ni juga menyifatkan tayangan video tersebut sebagai satu tindakan yang boleh mempengaruhi keputusan mahkamah terhadap perbicaraan kes membabitkan dirinya.
"Notis tuntutan itu bagi memberi amaran kepada Najib supaya berhenti menyebarkan klip video berkaitan saya yang ditayangkan pada Perhimpunan Agung Umno.

"Menerusi notis tuntutan itu dinyatakan, Perdana Menteri telah 'mewujudkan suasana benci dan prejudis' terhadap anak guam kami (Hishamuddin). Jika gagal mematuhinya, kami telah mengarahkan supaya tindakan undang-undang diambil," katanya.
Sekaligus tindakan memfailkan proses perundangan itu membuktikan bahawa Si Hisham Rais tu seorang yang tidak melaksanakan dasar keterbukaan dalam menerima kritikan orang lain.

Ianya turut membuktikan pemikiran seorang aktivis Pro Komunis itu jumud dan tertutup. Maka sebab itu dia mudah sangat tersinggung dan meroyan macam orang yang hilang akal.

Dalam erti kata lainnya, Si Hisham Rais itu juga turut dilihat cuba nak mengekang Kebebasan Hak Bersuara orang lain yang selama ini dilaung - laungkan oleh dirinya sendiri.

Walhal, tayangan video klip itu hanya sekadar dibuat beberapa minit je. Takkan itu pun Si Hisham Rais tu boleh rasa tersinggung? Selama ini dia balun Kerajaan Malaysia, tak de pulak dia pikir semua tu?

Mungkin kini sudah tiba masanya untuk Si Hisham Rais tu memikirkan semula cadangan yang pernah dikemukakan sebelum ini. Dia boleh berhijrah ke tempat lain jika dia rasa Malaysia tak sesuai untuk dirinya. Lebih baik dia berambus dari terus menyusahkan orang lain!!!

1 ulasan:

  1. akta hasutan 1948 masih terpakai, kenapa tidak di gunakan akta ini terhadap pengkhianat Negara..seperti si bapok ni, masa demo 74 cabut lari...hilang entah kemana..dah di beri belas kasihan pulang ke Tanah air masih buat kacau bilau kepada Negara...kenapa akta tak di gunakan...jelas manusia keparat ini penghasut dan penghianat..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping