Sabtu, November 29, 2014

Mungkin disini tempat paling sesuai untuk dia... 
Macam budak sekolah tadika yang tak dapat gula - gula bila pergi supermarket. Nampak gayanya, mentaliti puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang tak boleh nak diubah.

Nak pulak bagi puak - puak Ultra Kiasu dan Ultra Chauvanis dari kalangan DAPigs ni pastinya menjadi diantara pihak yang tak puas hati bila Akta Hasutan 1948 itu dikekalkan.

Mana tidaknya. Diorang ni kan serpihan dari parti Komunis yang suatu ketika dahulu berleluasa di Malaysia. Dan akta tersebut juga diwujudkan bagi mengekang doktrin mereka.

Maka sudah tentu puak - puak DAPigs ni akan terasa tertekan kerana tidak dapat nak mengembangkan agenda subversif mereka untuk menjadikan Malaysia ni sebagai sebuah Negara Republik.

Bahkan niat mereka untuk menghapuskan kuasa orang Melayu dan menjahanamkan Islam secara total di Malaysia ini tidak akan kesampaian biarpun diorang dapat pengaruhi PAS.

Kalau sebelum ini, diorang boleh memperlembukan PAS sesuka hati mereka dan mendesak parti itu menggugurkan perjuangan Islam yang selama ini menjadi tonggak parti itu.

Malah mereka mampu untuk mempengaruhi sebilangan kecil pemimpin PAS untuk menerima Liberalisasi sebagai dasar perjuangan baru bagi parti itu demi kepentingan mereka sendiri.

Jika dilihat kekecewaan Si Teresa Kok tu, memang nampak sangat dia hilang akal sebab tidak dapat mempengaruhikan Kerajaan Malaysia seperti mereka memperlembukan PAS.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Teresa Kok tu menuduh Datuk Seri Najib tidak berani nak mengotakan janjinya dan hanya tunduk kepada desakan partinya sendiri.
Najib jelas tidak mempunyai keberanian dan tunduk kepada partinya sendiri yang ternyata tidak boleh diubah walaupun sering mencanang bahawa UMNO-BN perlukan pembaharuan,” kata Teresa dalam satu kenyataan, hari ini.
Soalnya, yang mendesak tu merangkumi bilangan melebihi 3 juta orang. Diulangi TIGA JUTA!!! Itu pun tak termasuk mereka dari kalangan Non Partisan yang menjadi 'Suara Senyap'.

Yang nak akta tersebut dimansuhkan berapa kerat sangat. Itu pun hanya dikalangan mereka yang suka melihat Negara ni menjadi huru hara dan kacau bilau tak tentu arah.

Jadi, jika Si Teresa Kok tu rasa diri dia telah GAGAL menjadikan Kerajaan Malaysia ni sebagai lembu macam PAS, itu dia punya pasal la. Kalau rasa tak selesa duduk di Malaysia, maka dia boleh ambik saranan dia sendiri. Pindah je keluar!!! Jangan menyusahkan orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping