Rabu, Disember 24, 2014

Memalukan sungguh apabila PAS terus menjadi mangsa buli dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bukan sahaja mereka dihina malah dimalukan secara terbuka.

Penghinaan yang dilemparkan tidak hanya sekadar melabelkan mereka sebagai Pengkhianat kepada Pakatan Haramjadah seperti yang dinyatakan oleh Si Apek Kit Siang tadi.

Malah mereka juga turut didesak agar meninggalkan Pakatan Haramjadah tu secepat yang mungkin kerana telah mengingkari ketetapan yang telah dibuat melalui 'Konsensus Paksaan' sebelum ini.

Hari ini, anak kepada mendiang Si Karpal Singh tu pulak tampil dengan membuat desaka agar PAS disingkirkan dari Pakatan Haramjadah tu kerana berdegil mahu melaksanakan Hukum Hudud.

Perkara itu dinyatakan oleh Si Gobind Singh berdasarkan anggapan bahawa PAS sudah bertindak menyalahi kesepakatan yang telah dibuat diantara parti - parti dalam Pakatan.
"Kita harus tegas dan tunjukkan bahawa perkara ini tidak boleh dan tidak harus dipandang mudah. Ia persetujuan yang dibentuk berasaskan kempen dan kekuatan ketika Pakatan mendapat sokongan rakyat dan kejayaan pada 2008 dan 2013.


“Jika Pakatan mahu kekal sebagai kuasa yang disegani, yang boleh dipercayai dan dihormati rakyat, kita mesti tunjukkan iltizam untuk mempertahankan kerangka dasar bersama," katanya yang dipetik melalui sebuah portal pro-pembangkang hari ini.
Apa yang dinyatakan oleh Si Gobind tu jelas satu lagi Penghinaan yang dilemparkan terhadap PAS. Ianya menggambarkan seolah - olah PAS tidak menghormati parti lain dalam Pakatan.

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Gobind itu membuktikan bahawa parti - parti dalam Pakatan Haramjadah tu hanya berjuang demi memenuhi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Dan PAS tidak dianggap sebagai sebuah parti yang mempunyai maruah jauh sekali mempunyai integriti tersendiri yang layak untuk terus kekal didalam Pakatan.

Malangnya, biarpun PAS terus diaibkan secara terbuka oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu, masih lagi ada dikalangan pemimpin mereka yang tunduk dan akur.

Semuanya demi memastikan kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri tidak terjejas. Bukannya diorang nak berjuang demi menjaga kepentingan agenda parti. Jauh sekali diorang nak berjuang demi memastikan kesucian Islam tu sendiri terpelihara!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Dia brani sbab ade sokongan mlayu. Bila kta tarik smua sokongan bru dia tau. Jgn pdg hina kat melayu. Lihat je bapak dia camne.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masih ramai pak lebai dlm Pas, menghormati pandangan benggali ini, mereka dah lupa bapa dia KS biasa kata, over my dead body klau Pas hendak melaksanakan Hudud .. mungkin mereka buat2 lupa kerana hendak menjaga kepentingan politik msg !.

      Padam
    2. Dalam kerangka dasar adatak hapuskan kg. Buah Pala. Roboh gerai melayu dan hapuskan kampung melayu?

      Padam
  2. Betol x 3,.. Melayu mesti ajar sama dap.

    BalasPadam
  3. Pas pis pus xkan keluar pakatan selagi pihak BN nmpak beriya nakkan Pas keluar..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping