Sabtu, Disember 13, 2014

Nampak gayanya, Si Ketua Penipu tu terasa malu apabila kemaluannya didedahkan oleh Si Apek Kit Siang tu sebelum ini sehingga membuatkan dia hilang akal dan meroyan tak tentu arah.

Sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu kata, Pakatan Haramjadah tu dilihat tidak mempunyai masa depan yang panjang memandangkan mereka sudah tidak lagi sefahaman dalam perjuangan.

Malah Si Apek Kit Siang tu juga mempertikaikan pengaruh yang dimainkan oleh Pakatan dalam menangani beberapa isu yang dibangkitkan kerana kurang mengadakan perbincangan sesama mereka.

Sehingga hari ini, kata Si Apek Kit Siang, Pakatan Haramjadah tu masih GAGAL mengadakan mesyuarat biarpun sudah 6 bulan berlalu begitu sahaja sejak bermulanya kemelut kepimpinan di Selangor.

Maka dengan itu, Si Apek Kit Siang tu membuat kesimpulan bahawa Pakatan sukar untuk menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang kerana kurang berkomunikasi sesama sendiri.

Dek kerana kritikan yang memang ada Kebenarannya itu yang membuatkan Si Ketua Penipu tu mula hilang akal dan meroyan tak tentu arah dalam satu kenyataan semalam.

Kata Si Ketua Penipu tu, Pakatan masih tetap berfungsi seperti biasa biarpun Majlis Pimpinan Pakatan lewat untuk mengadakan mesyuarat walaupuan wujud situasi yang kurang baik.

Nak pulak hubungan diantara PAS dan DAPigs dilihat semakin hari semakin renggang kerana dasar perjuangan diantara mereka terlalu berbeza diantara satu dengan yang lain.

Ditambah pulak dengan kecaman demi kecaman yang dibuat oleh puak - puak DAPigs terhadap Presiden PAS yang didakwa sering "Ponteng" dari menghadiri sesi mesyuarat Pakatan.

Tak lupa juga tindakan DAPigs melabelkan PAS sebagai "Pengkhianat" sudah pastinya akan menyukarkan lagi hubungan diantara kedua - dua parti tersebut dimasa akan datang.

Maka, alasan yang diberikan oleh Si Ketua Penipu tu yang turut disiarkan melalui laman portal MStar sudah pasti hanya sekadar untuk menutup kemaluan dirinya sendiri. Bukannya untuk membetulkan apa yang sudah menjadi Hakikat dalam Pakatan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping