Sabtu, Disember 13, 2014

Mencari nafkah dengan berlakon filem lucah, seorang wanita mendakwa dirinya boleh dianggap sebagai ‘malaikat’ jika dibandingkan dengan pelaku dosa lain.

Hanya dikenali sebagai Babsi, wanita itu berkata, dia tidak berasa berdosa kerana menjadikan gereja di Hoersching sebagai latar tempat lakonan lucahnya.

“Jika anda apa yang orang lain lakukan, anda akan sedar saya ini seorang malaikat,” katanya ketika menjawab soalan pendakwa, Alfred Schaumueller, di mahkamah semalam.

Walaupun wajah pelakon filem itu tidak kelihatan dan polis merayu orang ramai supaya menyalurkan maklumat bagi menangkap dalang di sebalik pembikinan filem berkenaan.

Hakim kemudian menjatuhi hukuman penjara tiga bulan ke atas Babsi, namun membenarkan pelaksanaannya ditangguhkan. Dia juga didenda kira-kira RM23,200 - atau separuh daripada pendapatan yang diperolehnya daripada jualan video berkenaan.

PS:  Mungkin pelakon porno dibawah ni pun anggap diri dia malaikat jugak kot walaupun dia kantoi Menipu didalam gereja!!!
Baca seterusnya... Klik Sini...
Tak cukup dengan itu. Puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak anggap Si Pelakon Lucah yang kini menjadi Pendatang Tanpa Izin di Amerika tu sebagai IKON mereka. Klik sini
Categories: ,

2 ulasan:

  1. EH. . EH. . .BAHAYA TU. JGN SELAK BONTOT FATHER TU. . .JELING JE OK

    BalasPadam
  2. Tak selak, bau saja pun jadilah. KETUM lepas gian.

    Parah! parah!...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping