Khamis, Disember 11, 2014

Hari ini, ramai yang terima pingat darjah kebesaran sempena menyambut ulangtahun hari keputeraan Tuanku Sultan Selangor, termasuk la dua orang ADUN PAS Selangor tu sendiri.

Jika sebelum ini, gelaran 'Datuk Seri' yang diterima oleh Si Ketua Penipu tu telah ditarik balik oleh pihak istana Selangor kerana didakwa tidak menghormati institusi Raja - Raja Melayu.

Maka meroyan la puak - puak Pakatan dengan menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu masih layak digelar 'Datuk Seri' memandangkan dia masih ada tujuh lagi gelaran yang boleh diguna-pakai.

Namun, bagi meredakan rasa kurang senang dikalangan para pengikutnya, Si Ketua Penipu tu menyatakan bahawa isu berkaitan dengan gelaran 'Datuk Seri' tu tak penting bagi dirinya.

Malah, dalam satu ucapan yang dibuat didalam sebuah gereja, Si Ketua Penipu tu dengan lantang menyatakan bahawa bukan dia yang mintak gelaran itu diberikan kepadanya sebelum ini.

Tidak cukup dengan itu, Si Ketua Penipu tu juga turut menegaskan, sebagai seorang pejuang rakyat, dia tidak memerlukan sebarang gelaran untuk teruskan perjuangannya menjaga hak rakyat.

Maka, atas kenyataan yang dibuat, Si Ketua Penipu tu telah didesak supaya memulangkan semua darjah kebesaran yang diterimanya sebelum ini secara sukarela tanpa perlu dipaksa oleh sesiapa.

Tinggal lagi, sehingga hari ini, Si Ketua Penipu tu masih lagi tidak membuat keputusan berhubung desakan tersebut dan sekaligus layak dianggap sebagai seorang yang MUNAFIK.

Jika benar Si Ketua Penipu tu tidak memerlukan sebarang gelaran, kenapa dia tidak mengambil tindakan sedemikian? Kenapa dia terus mendiamkan diri dari desakan yang dibuat?

Secara prinsipnya, seorang yang mempunyai kekuatan dalam ilmu agama takkan sanggup melacurkan kata - katanya sendiri. Tak mungkin seorang kawan rapat kepada Yusof Qadrawi sanggup menjadi MUNAFIK?

Nak pulak apabila dia kantoi berbohong dan menipu didalam sebuah gereja yang dia anggap mulia dihadapan seluruh penganut agama tersebut dengan ucapan kata - kata sedemikian.

Kesimpulannya, Si Ketua Penipu tu bukan sahaja berjaya membuktikan dirinya seorang MUNAFIK yang cuba untuk menutup kemaluannya sendiri. Malah dia juga sanggup berbohong biarpun didalam rumah ibadat yang dianggap suci oleh penganut agama Kritian!!! 
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Si Nuar Al Juburi ni memang si munafik besaq pun, dia oeduli apa....janji ada lubang kunyit yang dia boleh tutuh bila nak mengawan nanti.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping