Ahad, Disember 28, 2014

Nampak gayanya melompat - lompat sakan la puak - puak DAPigs tu bila diorang baca berita dibawah ni. Mau ada yang berguling - guling atas jalan raya sebab gembira punya pasal.

Jika selama hari ini, diorang puas bermati - matian membantah perlaksanaan Hukum Hudud yang dicadangkan oleh PAS Kelantan secara terang - terangan didalam laman media.

Malah mereka juga turut menentang cadangan PAS Kelantan untuk membawa perkara tersebut ke sidang Parlimen bagi mendapat kelulusan untuk melaksanakan hukum tersebut.

Macam - macam helah mereka cuba lakukan termasuk membuat dakwaan kononnya PAS hanya sekadar mempergunakan Hukum Hudud bagi mendapatkan semula sokongan orang Melayu.

Selain itu, mereka juga turut memberi gambaran bahawa PAS secara terbuka mengkhianati kepercayaan yang diberikan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu dengan perlaksanaan tersebut.
Bahkan, mereka juga turut melabelkan PAS sebagai Pengkhianat kepada dasar 'Konsensus Paksaan' yang dibuat diantara mereka sebelum ini hanya kerana mahu melaksanakan Hukum Hudud.

Nah! Sekarang mereka boleh bertepuk tangan dan bersorak sakan bila Rejim PAS Kelantan mengumumkan penangguhan untuk membawa usul pindaan Hukum Hudud ke sidang DUN.
KOTA BARU: Persidangan Khas Dewan Undangan Negeri (DUN) Kelantan bagi membentangkan perlaksanaan Hukum Hudud yang dijadualkan pada Isnin depan ditangguhkan berikutan situasi banjir yang semakin buruk. 

Mentri Besarnya, Datuk Ahmad Yaakob berkata, hampir kesemua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) sedang sibuk membantu penduduk di kawasan masing-masing yang terjejas akibat banjir.
Realitinya, puak - puak DAPigs tu tak perlu nak suka sangat sebab penangguhan tu hanya bersifat sementara. Habis banjir nanti, usul tersebut tetap juga akan dibawa ke sidang DUN.

Jadi, tak payah la puak - puak DAPigs nak bersorak sakan sedangkan rakyat di Kelantan pada ketika ini masih lagi dilanda musibah. Adalah lebih baik diorang turun padang dan membantu mana yang memerlukan. Bukan setakat meroyan kat dalam laman twitter!!!

PS: Sebelum ni, ada yang kata Hudud Punca Banjir Di Kelantan. Klik Sini
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping