Ahad, Disember 14, 2014

Ketawa boleh bersama, takkan diberi nasihat pun tak boleh diterima? Kalau tengok kemesraan mereka diatas, tak ubah macam adik beradik. Paling tidak pun saudara rapat.

Tapi adakah itu mampu untuk mengubah persepsi Si Tokong DAPigs tu terhadap orang Melayu? Adakah ianya mampu untuk membuatkan Si Tokong DAPigs tu menghormati orang lain?

"SERANG!!!" kata dia. "The Best Defence is to Offence". Itu yang dizahirkan sewaktu Perhimpunan Agung UMNO baru - baru ni. Tapi adakah dalam keadaan sekarang ianya berlaku?

Jika kita lihat kepada kenyataan yang dikeluarkan, boleh ke kita anggap ianya sebagai satu serangan balas membidas kenyataan yang dibuat oleh Si Tokong DAPigs tu sebelum ini?

Tidakkah kita sedar bahawa tujuan Si Tokong DAPigs tu sebenarnya hanya untuk menghina dan mencabar kedudukan serta kesucian agama Islam secara terang - terangan?

Adalah satu perkara yang cukup BODOH bagi kita rakyat diperingkat bawahan ni untuk membuat kesimpulan bahawa Si Tokong DAPigs tu TERLALU BEBAL untuk mengetahui perkara sebenar.

Melainkan KALAU Si Tokong DAPigs sengaja buat - buat tak tahu. Maka boleh kita lihat niat sebenar Si Tokong DAPigs tu yang membenarkan penggunaan kalimah Allah kepada Bukan Islam di Pulau Pinang.

Takkan la Si Tokong DAPigs tu TERLALU BEBAL sehingga dia tak tau bidang kuasa dia sendiri. Takkan la dia tak tau, keputusan untuk meberi kebenaran itu bukan bidang kuasanya.

Jadi, untuk apa kita memBEBALkan diri sendiri dengan kenyataan yang hanya sekadar dilihat 'Melepaskan Batuk Ditangga' begitu sahaja sedangkan perkara yang berlaku terang dan nyata?

Sekarang bukan masanya untuk kita beri 'Amaran' atau nak memperingatkan puak - puak DAPigs ni dengan perkara yang mereka dah sedia maklum. Sekarang masanya untuk kita SERANG!!! Bukan sekadar berkongsi gelak ketawa dengan mereka semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. babi mamak tu

    biasalah mamak memang suka menyamar..
    sebelum ni menyamar sebagai melayu..
    sekarang nak menyamar jadi cina..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping