Ahad, Disember 28, 2014

Gempar satu Malaysia bila YAB Perdana Menteri dilaporkan bermain golf dengan Barack Obama di Hawaii baru - baru ni sedangkan rakyat Malaysia ketika ini sedang menghadapi banjir.

Bagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu, diorang mempertikaikan sikap yang ditonjolkan oleh YAB Perdana Menteri dan menyifatkannya sebagai satu tindakan yang tak prihatin.

Tapi bila YAB Perdana Menteri balik, beliau terus turun ke padang dan melawat mangsa - mangsa banjir yang berada di Negeri Kelantan sambil ditemani oleh MB Kelantan sendiri.
DS Najib di Lipis, menziarahi mangsa banjir banjir.
Perkara itu sedikit sebanyak membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu jadi tak tentu arah sehingga terpaksa diorang memberi alasan bodoh yang tak memang tak masuk akal.

Kata diorang, "Itu memang kerja dia. Sepatutnya dia menjalankan tugas dan tanggungjawab yang telah diamanahkan". Itu klise' yang biasa digunakan oleh mereka.

Hakikatnya, mereka secara tak sengaja memberikan gambaran bahawa YAB Perdana Menteri seorang pemimpin yang prihatin dan berusaha menjalankan amanah yang diberikan.

Tinggal lagi, puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih lagi tak dapat nak menjelaskan ke mana hilangnya Si Ketua Penipu tu sekeluarga dalam keadaan orang lain sedang dilanda banjir.

Bahkan, anak Si Apek Kit Siang tu pun masih lagi tidak ditemui disekitar kawasan banjir yang melibatkan Negeri dibawah pemerintahan Rejim PAS Kelantan, rakan sekutunya dalam Pakatan.

Jadi puas la Si Apek Kit Siang tu turun ke Kelantan setelah puas dibalun dalam laman media sosial dimana sebelum ini dia kuat menyalak dalam twitter mempertikaikan pasal orang lain.

Sekarang baru la orang tau ke mana hilangnya Si Ketua Penipu tu sekeluarga. Rupanya dia sedang sibuk membantu mangsa banjir di New Zealand kerana dia lebih diperlukan disana.
 Si Ketuam dalam perjalanan menziarahi mangsa banjir.
Terpaksa berbasikal bila laluan ditutup kepada semua kenderaan.
 
Maka, adalah disarankan buat Si Ketua Penipu tu dan keluarga dia terus tinggal di New Zealand memandangkan dia lebih diutamakan di Negara tersebut. Tak payah semak nak balik ke Malaysia ni dan menyusahkan orang lain!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Jom support produk bumiputera di Semua.biz

    BalasPadam
  2. Buat penchachai PR...You all yg marah2 tu tau tak apa itu KENTUT ? Kentut itu ada lah satu proses teknikal melibat tujahan angin melalui satu aperture pada satu velocity tertentu meninggalkan tangki asalnya dan akhirnya mengeluar satu benda lain iaitu BAU (smell) bersifat Busuk (jijik)...

    Saya syorkan anda Penchachai semua mengkaji sains Kentut ini terutamanya Volume angin ( in cbcm, cbmm) , saiz aperture (in mm, cm), velocity/speed (distance over time taken) sebagai satu thesis supaya terkenal anda sebagai Dr. Kentut....anda boleh berguru dengan Dr. Nuar Aljubs, Departmen of Pungkoqrodoklogy, Georgetown Universiti , USA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua sokong saranan 'Tanpa Nama 9.59' tu 100%. MAcai2 Bang Non Al Juburi patut belajar ilmu kentut ni dan ambik Phd terus agar senang nak servis dan jilat bersih lubang kunyit BAng Non Al Jubs tu kalau dia mintak nanti....kahkahkahkah

      Padam
  3. bila negara di landa musibah....ketum anak beranak pi mkn angin......esok bila dah pulih, balik dan start semula kerja menghuru harakan negara.....berbakul bakul maki hamunnya pada kerajaan BN/UMNO.......sama la jugak dgn tokong Penang tu.......masa tu rakyat pun lupa sapa yg tolong masa banjir dulu....ikut sama join perangai ketum & tokong ni.....patut la Allah turunkan musibah ni......

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping