Khamis, Januari 29, 2015

La ish! Hidup lagi dia ni rupanya. Ingatkan dia dah melingkup dah bila disejuk bekukan sejak beberapa bulan yang lalu akibat kurang berkesan memberikan impak dalam Politik.

Dah la sebelum ini bertanding dalam Pilihan Raya pun dia bungkus akibat tidak mampu untuk menarik perhatian serta sokongan dari kalangan pengundi biarpun dikawasan dia sendiri.

Lepas tu ada hati pulak nak melonjakkan diri dalam hieraki Politik dan bertanding jawatan Timbalan Presiden biarpun dalam masa yang sama dia telah menyalah-gunakan jawatan dia sendiri.

Maka atas sebab itu dia 'Terpaksa' melepaskan jawatannya sebagai Setiausaha Agung hanya kerana tidak mampu untuk mengawal nafsu buas yang Gila nak mengejar jawatan sebelum ini.

Dan akhirnya membuatkan dia terpaksa disimpan didalam peti ais dan disejuk-bekukan untuk seketika agar tidak terlalu menonjol memBODOHkan diri sendiri dibarisan utama kepimpinan parti.

Si Batu yang alami
Sindrom Penafian!!!
Tapi, MACAI TETAP MACAI. Biapun dia diletakkan dibangku simpanan sebagai 'Super Sub' yang tak mungkin akan diturunkan dalam sebarang perlawanan, dia masih boleh dipergunakan.

Nak pulak bila tiba 'Masa Kecederaan' macam sekarang apabila 'Kapten' yang patah kaki mula menunjukkan ketidak-mampuan untuk meneruskan perlawanan. Masa ni la dia nak tunjuk skil dia.

Tinggal lagi, apa yang dilakukan bukannya memberi impak berkesan kepada 'Kapten Pasukan'. Sebaliknya tindakan yang dilakukan hanya memalukan hampir keseluruhan pasukan tu sendiri.

Walaupun dia cuba untuk menafikan bahawa Si Ketua Penipu tu dah tak relevan lagi dalam kepimpinan Pakatan Haramjadah, namun dia tidak mampu menafikan hakikat dunia Realiti.

Bagaimana mungkin dia boleh membidas kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAS terhadap Si Ketua Penipu tu sedangkan perkara itu pada ketika ini jelas, terang dan nyata?

Memang hakikatnya Si Ketua Penipu tu tidak lagi diperlukan dalam kepimpinan Pakatan Haramjadah memadangkan dia tidak lagi menjadi tempat rujukan untuk mereka menyelesaikan masalah.

Untuk sekian kalinya kita tegaskan, takde siapa pun dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang tampil meminta bantuan agar konflik diantara PAS dan DAPigs diselesaikan dengan baik.

Bahkan Si Ketua Penipu tu sendiri pun dilihat terpinggir dari kemelut yang sedang melanda Pakatan Haramjadah tu pada ketika ini. Kemampuan dia untuk mempengaruhi orang lain sudah hilang.

Jadi, apa gunanya Si Saifuddin Nasution tu nak membongakkan dan membuka kemaluan dirinya sendiri depan orang ramai hanya semata - mata untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi Si Ketua Penipu tu? Kalau setakat nak mengabihkan masa, baik tak payah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping