Selasa, Januari 27, 2015

Alahai!!! Apa la masalahnya dengan Si Khalid Ibrahim ni. Dah kena pecat dari jawatan Menteri Besar Selangor dan ditendang keluar dari PKR, dia masih nak meroyan lagi buat apa?

Kalau setakat nak memalukan diri sendiri, tak mendatangkan sebarang faedah pun. Setakat mengabihkan masa tak tentu arah, apa gunanya dia nak meracau macam orang gila yang hilang akal?

Dia yang pernah jadi Menteri Besar Selangor dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pun masih tak sedar lagi ke yang Si Azmin tu memang seorang pemimpin Politik.

Perkara tu memang dah tak menjadi satu rahsia. Bahkan ianya sudah menjadi pengetahuan umum. Kalau tidak, mana mungkin Si Azmin tu merasa nak jejak kaki ke pejabat MB dibangunan SUK Selangor.

Hasil daripada kelicikan dia berpolitik la yang membolehkan dia merampas jawatan sebagai Menteri Besar tu dan mengkhianati Presiden partinya sendiri. Perkara tu bukannya satu isu yang baru.

Malah, kehebatan Si Azmin tu berpolitik membolehkan dia melepaskan diri dari sebarang tindakan disiplin kerana membelakangi ketetapan yang telah dibuat oleh parti dan digantung keahlian.

Ianya satu isu yang pernah dibangkitkan oleh Si Chagubard tu sebelum ini. Jadi, apa lagi yang Si Khalid Ibrahim tu nak merasa kecewa dengan tindakan yang dilakukan oleh Si Azmin tu?

Sedangkan dia membasuh kain untuk mangsa banjir pun boleh dijadikan modal berpolitik. Orang tengah ketawa pun dia boleh dakwa kata orang tu menangis sebab dia kuat menipu.

Maka, apa nak dihairankan sekiranya Si Azmin Ali tu menjadikan isu berkaitan dengan pampasan bernilai RM 2.6juta yang diberikan kepada bekas Pegawai Khalid Ibrahim sebelum ini sebagai isu Politik?

Itu kira isu yang mudah sangat yang mampu dimanipulasikan oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru tu. Pejam mata pun Si Azmin tu boleh buat kerja - kerja Haramjadah tu sendiri.

Sedangkan terjun dalam longkang, sodok sampah pun boleh Si Azmin tu buat. Inikan pulak setakat nak menjadikan lapan orang Bekas Pegawai Si Khalid Ibrahim tu sebagai mangsa. Kacang beb!!!

Satu je perkara yang tak mampu dibuat oleh Si Azmin Ali tu setakat hari ini. Turun padang dan berdepan dengan rakyat yang membantah projek Datum Jelatek dan pembinaan Lebuhraya Kidex.

Yang itu dia hanya mampu lepas tangan dan berikan alasan yang bukan - bukan. Kalau bab itu, Si Azmin tu tak mampu nak sorokkan kemaluan diri dia sendiri. Sebab perangai dia memang Haramjadah!!! Tu pasal la dia TAKUT nak berjumpa dengan rakyat!!! 

PS: Hakikatnya, Si Azmin tu bukannya jenis pemimpin yang mampu terima kenyataan!!! - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping