Selasa, Januari 27, 2015

Siapa yang peduli sama ada dia bebas atau pun tidak? Yang pasti, Si Ketua Penipu tu sekarang ni tengah menggigil takut kedudukan dia dicabar oleh orang lain. Terutama dalam partinya sendiri.

Perkara tu kita boleh lihat dengan jelas apabila orang mula tidak memberikan sebarang reaksi terhadap apa yang cuba disampaikan sejak kebelakangan ini. Nak pulak berkaitan dengan Politik.

Malah pembabitan Si Ketua Penipu tu dalam Pakatan Haramjadah tu pun mula dilihat semakin hilang sengat. Dia mula terpinggir dari beberapa isu yang penting dan perlu penyelesaian segera.

Takde orang pun yang merujuk kepada Si Ketua Penipu tu bagi menyelesaikan kemelut diantara PAS dan DAPigs. Tak de sapa pun yang mintak pandangan dia berhubung isu - isu yang dibangkitkan.

Bahkan Si Ketua Penipu tu sendiri dilihat terasing dari isu perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan dan Pilihan Raya PBT yang dibangkitkan oleh puak - puak DAPigs sejak kebelakangan ini.

Dalam erti kata mudahnya, pandangan dan pimpinan Si Ketua Penipu tu sendiri dilihat seolah - olah tidak dihargai lansung oleh rakan - rakan sekutunya dalam Pakatan Haramjadah tu.

Tak cukup dengan itu sahaja. Soal nak menyelesaikan kemelut dalaman parti yang diterajui oleh dia anak beranak jugak dilihat semakin bercelaru dan kucar kacir. PKR tu sendiri tengah porak peranda.

Sebagai contoh, isu berkaitan dengan jawatan Menteri Besar Selangor yang dirampas oleh Si Azmin sebelum ini masih lagi menjadi satu isu yang diperkatakan dikalangan penyokong PKR.

Si Azmin tu dilihat masih kebal dari sebarang tindakan disiplin yang sepatutnya dikenakan ke atas dirinya kerana membelakangi keputusan yang dibuat oleh PKR berhubung jawatan MB Selagor tu.

Dakwaan yang mengatakan Si Azmin tu telah mengkhianati kepercayaan yang diberikan kepada dia pun masih tidak dapat diselesaikan secara terbuka berhubung berberapa isu di Selangor.

Isu mengenai Datum Jelatek dan pembinaan Lebuhraya Kidex yang dijadikan modal Politik untuk menjahanamkan Khalid Ibrahim sebelum ini tetap mengecewakan sebilangan ahli PKR.

Mereka beranggapan taktik mempergunakan isu tersebut sebelum ini hanya sekadar untuk menghalalkan agenda 'Langkah Kajang' dan dilihat sebagai satu tindakan yang tidak demokratik.

Dan yang lebih memalukan, bantuan serta pandangan Si Ketua Penipu tu sedikit pun tidak ditagih oleh Azmin yang melihat dirinya mampu menyelesaikan masalah tu secara bersendirian.

Jadi, siapa yang peduli dengan Si Ketua Penipu tu sedangkan dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu pun dah tak ambil kisah pasal dia? Kalau dia nak meringkuk dalam Penjara sekali pun, takde sapa ambik peduli!!! Itu dia punya pasal la!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Anak dea kasi runtuh masjid pun papa dan mama nye buat tak kisah. Deya mahu kasiruntuh masjid pas,habis la kau awang hadi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping