Rabu, April 22, 2015

Memang tak jauh bezanya karektor dua orang pelakon yang sekarang ni dah semakin pudar cahaya kegemerlapan mereka dipersada seni tanah air. Kini diorang mula ketagih Publisiti Murahan.

Jika sebelum ini, Si Ostazah Pening tu yang dilihat sengaja nak mencari populariti murahan dengan bercerita pasal soal rumah tangga dia yang pertama dulu. Padahal, tak de orang tanya pun.

Yang dia cerdik sangat nak bercerita pasal hal rumah tangga dia tu kenapa? Dia tak malu ke kalau orang buat cerita yang bukan - bukan terhadap apa yang cuba didedahkan sebelum ini?

Bila orang buat cerita buruk, mula la Si Ostazah Pening tu meroyan tak tentu arah dan mendakwa orang lain sengaja nak buat cerita fitnah yang bukan - bukan terhadap diri dia selepas ini.

Sama jugak la dengan apa yang dilakukan oleh Si Wardina tu. Biarpun ceritanya agak berbeza, tapi jalan ceritanya tetap sama. Kenyataan yang dia keluarkan hanya sekadar nak meraih Populariti semata - mata.

Malah dalam masa yang sama, Si Wardina tu dilihat cuba memperlekehkan pendirian yang telah dibuat oleh penduduk dikawasan Taman Medan tu dengan menyindir mereka melalui kenyataannya.

Ceritanya sama la macam cerita pasal isu penjualan arak dikawasan yang majoritinya terdiri daripada kalangan orang Melayu. Soalnya, bukan sebab orang Islam tak reti nak menghormati agama lain.

Tapi soalnya mengenai sensitiviti orang lain terhadap masyarakat setempat. Itu persoalan yang dibangkitkan dan menjadi isu yang perlu diberikan perhatian secara terang - terangan.

Namun malangnya, pemikiran Si Wardina ni terlalu jumud dengan idea Liberalisme yang didoktrinkan oleh puak - puak Pembangkang. Dia jelas terjerat dalam perangkap Pluralisme agama yang Ortodoks.

Maka sebab itu Si Wardina ni dilihat cuba mengenepikan sensitiviti penduduk Taman Medan, Petaling Jaya kerana membantah pemasangan lambang salib disalah sebuah barisan kedai dikawasan berkenaan.

Sebenarnya, perkara tu takde isu pun sebab wakil penduduk dikawasan berkenaan dah jumpa pun dengan wakil dari gereja berkenaan dan mereka pun dah mencapai persetujuan. Tapi, saja je Si Wardina ni nak orang tengok dia jadi 'Hero' kepada Evangalist!!!
Categories:

13 ulasan:

  1. Berlakon tak seberapa tak sepatut digelar selebriti ,bising yang lebih pengetahuan tak seberapa juga , tong kosong.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wardina tu artis aje bukannya ulamak saja saja nak becakap

      Padam
  2. Ooi..... betina sial.....

    Tempat di sahkan oleh MBPJ tak ada permit. Apa nak cakap banyak lagi. Kau memang sial lah ....minta maaf konon.... Siapa cakap awak jadi wakil kami.... SIAL LAH KAU....

    BalasPadam
  3. salah wartawan juga...yg terhegeh2 tulis pasal minah ni buat ape? sape sebenar nya yg low class minded?minah ni ke atau si wartawan?cer citer.....

    BalasPadam
  4. Selebriti sejuk, nak panaskan dengan issu yg mengugat akidah sendiri, mengucaplah....

    BalasPadam
  5. SEL SEL OTAK TAK BERHUBONG LAGI.....BANYAKAN MINUM SUSU......

    BalasPadam
  6. Masih ingatkah satu ketika dulu mereka membuka kelas tution sambil menjalankan dakyah kristian dikawasan yg berhampiran dgn tempat tu

    BalasPadam
  7. Ini susah bila LAKI Lemah Tenaga Batin.. Lemah Shahwat,,,

    Wardina Mesti Meroyan asyik tak cukup kena main...

    Muka Wardina pon nampak KUAT SEKS...Tapi Laki Batang tak Naik...

    Nak buat Cam Na, asyik kena hisap ajer, Wardina stimmmmm ditarik rambut laki dia..

    Itu yang BOTAK..TUUUUU

    BalasPadam
  8. mentality sama dgn mb icecream dia....bengong...

    BalasPadam
  9. Ostazah sepana jaya,jalang PR

    BalasPadam
  10. Ostazah sepana jaya,jalang PR

    BalasPadam
  11. Ostazah sepana jaya,jalang PR

    BalasPadam
  12. halaukan pmpuan ni balik acheh.. tak sedar diri...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping