Rabu, Februari 25, 2015

Ternyata, segulung ijazah tidak mampu untuk membuatkan seseorang itu kelihatan cerdik apabila dia tidak mempunyai ilmu yang mencukupi bagi menghadapi agenda Politik di Malaysia ni.

Itulah nasib malang yang dihadapi oleh Si Rafizi Ramli. Biarpun selama hari ini dia cukup Bijak untuk Menipu rakyat, tapi akhirnya dia hanya diperbodohkan oleh Presiden partinya sendiri.

Bercakap diatas dasar Politik, Si Rafizi Ramli tu sebelum ini menegaskan bahawa Si Ketua Penipu tu tak mengharapkan simpati dari Yang DiPertuan Agong untuk mendapatkan pengampunan.

Seolah - olah tindakan Si Rafizi tu mahu menaikkan imej mentor Penipunya dikalangan rakyat yang perlu dilihat kekal dengan prinsip dan kuat berpendirian untuk terus menjadi 'Tahanan Politik'.

Namun tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu tidak mendapat persetujuan dari Wan Azizah selaku isteri kepada Si Ketua Penipu tu. Dia bukannya peduli dengan perencanaan Si Rafizi.

Kalau sebelum ini, boleh la Si Wan Azizah tu ditarik hidungnya yang tak berapa mancung tu ke hulu ke hilir demi untuk menuruti perencanaan yang diaturkan oleh Si Rafizi dalam. Tapi tidak untuk kali ini.

Kali ini, Wan Azizah mengambil langkah untuk membuat rayuan kepada Yang DiPertuan Agong supaya memperkenankan pengampunan buat Si Ketua Penipu tu yang dipenjara selama 5 tahun.

Jelas, apa yang dilakukan oleh Si Wan Azizah tu adalah atas dasar untuk menutup kemaluan dirinya sendiri yang dilihat tidak mengutamakan kepentingan Politik Peribadi suaminya sendiri.

Dia hanya sekadar mengambil tindakan tersebut setelah dikritik oleh rakyat yang melihat tindakannya berpeluk tubuh sebelum ini seolah - olah mengabaikan suaminya yang sedang meringkuk dalam penjara.

Cuma perlu diingatkan kepada rakyat. Si Ketua Penipu tu cuma dipenjarakan selama 5 tahun sahaja. Sedangkan pada kebiasaannya, pengampunan dari Yang DiPertuan Agong hanya melibatkan kes - kes jenayah berat.

Ianya termasuk kes hukuman gantung atau pun penjara seumur hidup yang dijalani oleh penjenayah. Bukannya untuk kes - kes Liwat seperti yang dihadapi oleh Si Ketua Penipu tu ketika ini.

Jadi, jangan la lepas ni puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu nak meroyan tak tentu arah menuduh Yang DiPertuan Agong cuba berkonspirasi dengan pihak tertentu untuk membiarkan Si Ketua Penipu tu meringkuk dalam penjara pulak!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Gila....minta pengampunan pula dah....nanti kalau dah keluar dia akan cakap saya bukan nak sangat pengampunan nih.....saya tak minta tapi isteri saya yang minta.....kalau Agong beri pengampunan tunggu la bala apa yang akan Allah lotarkan pada kita semua nanti......

    BalasPadam
  2. puak ni selagi tak lingkup Negara selagi tu la kerja menyusahkan rakyat secara tidak langsung.
    anak beranak ni pula 10 puluh dicakap 110 kena pikir .

    BalasPadam
  3. Bebaskan saja nuar tu. Kesian dia dah tua nak duduk penjara. Mana la tau dia dah insaf hehehe..

    BalasPadam
  4. dengan syarat kena jadi warden penjara 10 tahun

    BalasPadam
  5. La..Rafizi mmg BODOH pun!!..sapa kata dia pandai.,kacukan mgr plus yahudi.Ckp je lebih,aksi lebih,tp kosong bak taik lembu NFC.

    BalasPadam
  6. Kalau diampunkan..marilah kita rakyat jelata berkumpul menunjukkan solidariti kepada banduan banduan lain dipenjara atas kesalahan liwat dan rogol supaya diampunkan olih DYMM SPB AGONG.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setujuuuu.... tp bila YDA x ampunkan...ti start la mcm2 tuduhan plak...licik tul....

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping