Rabu, Februari 25, 2015

Jika sebelum ini, bukan main lagi puak - puak Pakatan Haramjadah tu mempertikaikan tindakan yang dilakukan oleh Jemaah Hakim Mahkamah Persekutuan yang didakwa 'Cabut Lari'.


Puas mereka menuduh jemaah hakim tu semuanya enggan menegakkan Keadilan dan mendengar sumpah seranah serta maki hamun yang hamburkan oleh Si Ketua Penipu tu didalam mahkamah.

Tapi sekarang, Si Tokong DAPigs tu pulak ambik tindakan yang sama apabila dia dilaporkan cuba 'Melarikan Diri' dari menjawab soalan wartawan mengenai isu perlaksanaan Hukum Hudud.
GEORGE TOWN: Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng sekali  lagi mengambil langkah selamat dengan bertindak 'melarikan diri' daripada wartawan apabila ditanya berhubung isu pelaksanaan hukum hudud di Kelantan yang membabitkan pertikaian antara DAP dan PAS.

Malah Lim juga seolah-olah 'mempermainkan' wartawan dengan berkata akan mengulas lebih lanjut pada rumah terbuka exco kerajaan negeri apabila ditanya tentang perang mulut antara Penolong Setiausaha Agung PAS Datuk Takiyuddin Hassan dan pengerusi Biro Undang-undang DAP Gobind Singh Deo berhubung hudud.


Sebaliknya, ketua menteri Pulau Pinang itu tetap tidak menjawab soalan berhubung perkara itu ketika ditemui pada majlis rumah terbuka Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pengurusan Lalu Lintas dan Tebatan Banjir negeri Chow Kon Yeow.
Yang herannya, kenapa pulak Si Tokong DAPigs tu nak main 'kejar - kejar' dengan pihak wartawan sedangkan selama ini dia yang paling lantang mempertikaikan soal perlaksanaan hukum tersebut?

Si Tokong DAPigs tu dah habis modal ke untuk terus menghina dan memperlekehkan puak - puak PAS tu yang dilihat masih enggan tunduk kepada desakan puak - puak DAPigs selama ini?

Tinggal lagi, Si Tokong DApigs tu boleh dianggap 'Bijak' jugak la bila kali pertama dia cuba  nak mempermaikan pihak wartawan dengan memberikan alasan yang memang tak masuk akal.

Setidak - tidaknya, dia tak de la buat perangai macam Si Mahfuz Bean tu sebelum ini yang lebih sanggup MENIPU secara terang - terangan sewaktu mengadakan sidang media!!! Kiranya, tindakan Si Tokong DAPigs tu 'Cerdik Sikit' dari Mahfuz Bean!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping