Ahad, Februari 22, 2015

Alahai! Tak faham pulak dengan kenyataan Menteri Komunikasi dan Multimedia ni. Apa kejadahnya yang dia cuba mengarut tak tentu arah ni? Kenapa dia nak keluarkan kenyataan seperti itu?

Pasal apa pulak dia nak sibuk suruh rakyat supaya jangan terpengaruh dengan kempen yang disebarkan melalui laman media sosial ni? Apa masalah dia dengan kempen tersebut secara peribadi?

Bukan ke sebelum ini pun perkara yang sama pernah ditegaskan oleh pihak yang berkenaan? Jadi, kenapa pulak ianya nak ulang benda yang sama melalui kenyataan medianya semalam?

Hakikatnya, rakyat Malaysia ni tau nak membezakan sama ada perkara itu benar atau pun tidak. Rakyat Malaysia hari sudah cukup 'Cerdik' untuk membuat penilaian mereka sendiri mengenainya.

Maka sebab itu kita lihat pada hari ini, rakyat Malaysia tak mudah terpengaruh dan percaya dengan cerita - cerita yang disebarkan didalam laman media sosial secara sewenang - wenangnya.

Kalau kita tengok, mana ada rakyat Malaysia nak percaya cerita pasal ular tedung berkepala lapan atau ada ular sawa sebesar pokok kelapa. Semua tu nampak sangat mengarutnya dan tak logik akal.

Inikan pulak cerita pasal kempen nak membebaskan seorang pelaku jenayah seksual yang secara peribadi telah meliwat bekas pembantu peribadinya sendiri. Bukannya kes tu ada kaitan dengan rakyat pun.

Yang liwat bekas pembantu peribadi tu bukannya rakyat. Yang dihumban ke dalam penjara akibat tidak dapat mengawal nafsu serakah tu bukan rakyat. Tapi hanya seorang individu yang bernama Anwar Ibrahim.

Jadi, untuk apa kenyataan amaran itu perlu dikeluarkan oleh seorang Menteri seperti Si Ahmad Shabery ni sedangkan kempen sebegitu tidak mudah untuk memper-BODOH-kan rakyat Malaysia?

Lain la kalau pencacai - pencacai Pakatan Haramjadah tu. Diorang tu kalau kita cakap apa pun diorang takkan percaya. Biarpun diorang sebenarnya telah dikencing oleh pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri! Jadi biar lantak la diorang!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping