Ahad, Februari 22, 2015

Siapa Mamat ni? Kenapa dia Kaya sangat???
Huh! Inilah salah satu lagi jenis manusia yang benar - benar MUNAFIK. Sebelum ini dia sibuk mendabik dada mengatakan yang dia seorang 'Pejuang Keadilan' dan sanggup tanggung risiko.

Tapi sekarang, kenapa pulak dia menikus dan enggan memikul tanggungjawab terhadap apa yang dilakukan sebelum ini? Kenapa pulak dia nak heret orang lain isu yang didedahkan kepada umum?

Kalau hari tu, bukan main lantang lagi Si Sanjeevan ni buat dakwaan terhadap pihak Polis dan menuduh mereka ada hubungan sulit dengan kumpulan - kumpulan gengster tanpa sebarang bukti.

Persoalannya, jika benar Si Sanjeevan tu berniat nak mendapatkan kebenaran, kenapa pulak sebelum ini dia merahsiakan tindakan yang telah dilakukan dari pengetahuan umum?

Kenapa bila perkara tersebut didedahkan kepada umum baru dia nak buat pengakuan? Tidakkah tindakan dia tu mampu menimbulkan seribu spekulasi terhadap apa yang cuba dilakukannya?

Dan tambah menghairankan kita, kenapa pulak dia nak heret nama Tan Sri Musa Hassan dalam isu tersebut dan cuba nak memburukkan nama baik Tan Sri dengan dakwaan yang bukan - bukan?

Malah yang menimbulkan persoalannya utama ialah, Siapa Si Sanjeevan tu? Kenapa pulak pegawai penyiasat kes liwat Si Ketua Penipu tu perlu membuat pengesahan kepada dia?

Adakah dia Peguam Negara? Adakah dia Ketua Hakim Negara? Atau adakah dia Perdana Menteri? Nak kata dia ada kaitan dengan keluarga Si Ketua Penipu tu pun bukan. Jadi, siapa dia?

Kenapa pulak dia sibuk sangat nak dapatkan pengesahan dari pegawai penyiasat berhubung isu sama ada wujud atau pun tidak konspirasi terhadap Si Ketua Penipu tu? Dia Ketua Polis Negara ke?

Apa motifnya Si Sanjeevan tu nak dapat pengesahan itu secara peribadi? Supaya dia dapat menjaja kisah tersebut kepada seluruh dunia dan memperlihatkan diri dia sebagai seorang 'Hero'?

Supaya nama dia dijulang dan dikenang oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu? Tidakkah Si Sanjeevan tu tau bahawa tindakan dia tu merupakan satu tindakan yang menyalahi undang - undang?

Jadi, usah la Si Sanjeevan tu nak mendabik dada mengatakan yang dia seorang 'Pejuang Keadilan' sekiranya dia sendiri pun mengambil tindakan menyalahi undang - undang Negara. Tak payah la dia nak tunjuk yang dia BAGUS SANGAT!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Kalau ikut cerita, mamat ni akan buat apa saja ... janji bayarannya lumayan ...

    Kalau tak takkan fulus dia banyak ...

    BalasPadam
  2. media hari ini jadi tong sampah, memaparkan manusia bangsat jadi idola dan perhatian masyarakat !!!, kaki liwat, kepala samsing, penyangak menghiasi media bukan untuk dihukum, populiriti mereka mengalahkan orang-orang yg berjasa dan bersusah payah memakmurkan negara, inilah satu pendorong masyarakat begitu taksuf dan menganggap kesalahan menjadi kebenaran.

    BalasPadam
  3. media hari ini jadi tong sampah, memaparkan manusia bangsat jadi idola dan perhatian masyarakat !!!, kaki liwat, kepala samsing, penyangak menghiasi media bukan untuk dihukum, populiriti mereka mengalahkan orang-orang yg berjasa dan bersusah payah memakmurkan negara, inilah satu pendorong masyarakat begitu taksuf dan menganggap kesalahan menjadi kebenaran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping