Selasa, Februari 03, 2015

Memang sudah tak dinafikan lagi bahawa Si Ketua Penipu tu pada ketika ini sedang mengalami penyakit kronik 'Sindrom Penafian' yang tidak dapat nak dipulihkan lagi.

Sudah la dia sebelum ini dilihat terpinggir dari sebarang isu panas yang menyelubungi pentas Politik Tempatan. Malah dia juga turut dijadikan sebagai maskot je dalam Pakatan.

Kepimpinan Si Ketua Penipu tu memang dilihat sudah tidak lagi menjadi sandaran kepada parti - parti dalam Pakatan Haramjadah tu. Cengkaman dia terhadap mereka sudah luntur.

Bahkan, Si Ketua Penipu tu kini sudah tidak lagi menjadi sandaran kepada parti - parti dalam Pakatan Haramjadah tu bagi menyelesaikan masalah yang semakin hari semakin hangat diperkatakan.

Jadi, tak heran la kenapa dalam siri jelajah yang dianjurkan sejak beberapa hari yang lepas mendapat sambutan hambar dikalangan rakyat. Mereka pun dah muak dengan Politiking melampau Si Ketua Penipu tu.
Lihat sahaja muka Si Ketua Penipu tu yang jelas kelihatan semakin suram dan kelam seperti mana sambutan yang diberikan terhadap dirinya di Kedah malam tadi. Memang cukup menyedihkan!!!

Apa yang pasti, penyokong dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni mahu bergerak keluar dari agenda Politik berteraskan kepada 'Anwar Centric' yang memualkan.

Mereka mahu sebuah parti yang benar - benar menjaga kebajikan rakyat, bukan hanya sekadar menjaga kepentingan Politik Peribadi pemimpin tertentu saja. Kalau setakat jadi pemimpin tapi bercakap pun macam orang MUNAFIK buat apa? Mengabihkan masa je!!!

PS: Kredit gambar dari UtaraNews
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping