Isnin, Februari 16, 2015

Haduyai!!! Apa pulak yang nak dilakukan oleh Si Ketua Pemuda UMNO ni? Kenapa pulak dia tak semena - mena nak membocorkan rahsia kepada khalayak ramai? Dia dah hilang akal ke?

Selama hari ini, orang saja je tak nak cerita pasal benda tu. Tapi kenapa pulak Ketua Pemuda UMNO ni gatal sangat mulut pergi dedahkan kepada rakyat? Sekarang, dah semua orang tau.

Tak pasal - pasal je puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan DAPigs tu menggelupor tak tentu arah dibuatnya. Puas la diorang panas punggung dengan pendedahan Si Ketua Pemuda tu.

Jika selama ini, puak - puak DAPigs serta Pencacai - Pencacai mereka didalam PAS sendiri memang cukup pantang mendengar cerita pasal 'Kerjsama' UMNO dengan PAS dalam apa bentuk sekali pun.

Diorang memang cukup 'elergik' bila mendengar perkataan 'KERJASAMA' tu sebab ianya idea asing bagi mereka. Nak pulak kalau ianya dibuat diantara umat Islam dan bangsa Melayu. 

Jadi, sudah pasti puak - puak DAPigs serta Pencacai mereka dalam PAS berbulu bila Si Ketua Pemuda UMNO tu kata, 'KERJASAMA' akan terjejas jika BN bertading di DUN Chempaka.

Walaupun apa yang dimaksudkan oleh Si Ketua Pemuda UMNO tu berkaitan dengan kerjasama yang melibatkan kerja - kerja pemulihan banjir di negeri Kelantan, tapi ianya tetap tidak disenangi oleh Pakatan.

Secara tidak lansung, kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Pemuda UMNO tu tetap akan disifatkan sebagai bibit - bibit 'KERJASAMA' diantara UMNO dan PAS yang selama ini dibantah dan pertikaikan.

Dan memang tidak dinafikan bahawa keadaan ini cukup tidak disenangi oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Terutama sekali DAPigs dan Pencacai - Pencacai mereka dalam PAS.

Kesimpulannya, jangan korang pelik la kalau selepas ini, puak - puak DAPigs dan Pencacai mereka dalam PAS akan terus menerus menyerang kepimpinan PAS Kelantan diatas 'Kerjasama' yang dimaksudkan. Sebab diorang memang 'Jijik' dengan kerjasama orang Melayu!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. Bukan dogmatik kerana cerita ni sudah jadi polemik rakyat dan majoriti orang melayu mahu bersatu. DAP patut diberitahu , orang melayu pun boleh bersatu setelah sekian lama diherotkan oleh sempadan politik.

    BalasPadam
  2. terbaik, memang mereka elergik pun. apakata msiakini? hehehe .. melayu jangan kasi satu.. kasi pecah

    BalasPadam
  3. Betul tu... ley petak kepala nak hasut... kesian bila tgk melayu beriya masuk DAP... pastu duk berarak sana sini tayang...sedey mat!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping